سرهنگ شیرمحمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به آغاز تعطیلات عید فطر تعداد مسافرتها افزایش یافته و لازم است رانندگان برای جلوگیری از حوادث تلخ و ناگوار با احتیاط بیشتری رانندگی و موارد ایمنی را به دقت رعایت کنند.
وی اظهار کرد: بعدازظهر شنبه /سوم تیر جاری/ حجم تردد خودروها بالا بود و شب هنگام نیز بسیار شلوغ و پرتردد شد و عوامل پلیس راه به منظور پیشگیری از وقوع تصادفات احتمالی در جاده های زنجان حضور پررنگ تری را نسبت به روزهای عادی داشت.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در زمان حاضر نیز مسیرهای ارتباطی زنجان شلوغ است و با این روند به حتم از بعدازظهر پرترددتر هم خواهد شد.
شیرمحمدی به رانندگان توصیه کرد از توقف در حاشیه راه های ارتباطی که درصد موارد ایمنی پایین است به جد خودداری و در صورت نیاز به استراحت به حتم خودروهای خود را در مکان های امن پارک کنند تا با تهدید مواجه نشوند.
وی با بیان اینکه رانندگان و سرنشینان خودروها نباید نسبت به استفاده از کمربند ایمنی بی تفاوت باشند، از رانندگان خواست هنگام رانندگی از مکالمه با تلفن همراه و همچنین تخلفات حادثه ساز ازجمله سرعت و سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ به جد اجتناب کنند و درصورت خستگی و خواب آلودگی نیز رانندگی نکنند.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.