سرهنگ محمدحسن خلجی، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در زمان حاضر از ورود خودروهای غیربومی به داخل شهرهای زنجان جلوگیری می شود اما از رانندگان آن دسته از خودروهایی که در سطح شهر تردد می کنند درخواست می شود هرچه زودتر به استان های خود بازگردند.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر پلیس راهور زنجان کنترل و راهنمایی برای بازگشت خودروهای غیربومی را دستور کار دارد، افزود: در گام دوم به حتم با خودروهای غیربومی درحال تردد در سطح شهرهای این استان برخوردها سختگیرانه تر خواهد شد.

خلجی با اشاره به اینکه هنوز دستورات سختگیرانه به این پلیس ابلاغ نشده است اظهار داشت: مردم در شرایط کنونی جامعه باید هشدارها و توصیه‌ها را جدی تر بگیرند تا دچار بیماری ویروس کرونا نشوند.

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: ترددهای خودرویی درون و برون شهر این استان نسبت به مدت مشابه پارسال بسیار کم و محسوس‌تر شده و این نشان می دهد که مردم به هشدارها و توصیه ها توجه دارند اما انتظار بیشتر این میزان است.

خلجی، تصریح کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته تصادف رانندگی منجر به جرح و فوت در سطح شهر زنجان نداشتیم و اگر مردم همکاری کنند به حتم این میهمان ناخوانده (ویروس کرونا) نیز مغلوب خواهد شد.

  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.