سرهنگ عباس مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر به وقوع تصادفات در جاده‌های استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی ۱۱ ماهه امسال وقوع تصادفات در جاده‌های استان افزایش دارد.

وی اظهار کرد: طی این بازه زمانی ۲۴۴ نفر در جاده‌های استان براثر تصادف جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد دارد.

رئیس پلیس راه استان زنجان، گفت: طی ۱۱ امسال تصادفات جرحی و خسارتی در جاده‌های استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۲ درصد افزایش دارد.

مظفری ابراز کرد: طی این بازه زمانی آزاد راه زنجان به قزوین و زنجان به تبریز بیشترین تصادفات منجر به فوت در جاده‌های استان را به خود اختصاص داده است.

وی گفت: واژگونی وسیله نقلیه اصلی‌تر ین عامل فوت در سوانح جاده‌ای استان زنجان است و واژگونی وسیله نقلیه طی سال جاری با بیش از ۱۴ درصد رتبه اول در زمینه علت وقوع تصادف‌های جاده‌ای برون‌شهری منجر به فوت در استان زنجان بوده است.

رئیس پلیس راه استان زنجان، بابیان اینکه رانندگان به علت نبستن کمربند ایمنی و توانایی نداشتن کنترل وسیله باعث واژگونی خودرو می‌شوند، ابراز کرد: فرهنگ بستن کمربند ایمنی در جامعه به خوبی نهادینه نشده است.

مظفری ابراز کرد: طی ۱۱ ماهه سال جاری توجه نکردن به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی علت بیشترین وقوع تصادفات در جاده‌های استان زنجان بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.