محمد محمدی قیداری روز دوشنبه با بیان این مطلب به خبرنگاران افزود: طرح حامی و حمایت از ایتام و کودکان آسیب پذیر یکی از طرح های موفق بهزیستی است که خیران حمایت های مالی انجام می دهند.

وی اضافه کرد: طی ایام کرونایی نیز خیران این استان مشارکت فعالانه ای در جهت پیشگیری از ابتلای اقشار آسیب پذیر به این بیماری داشتند بطوریکه در رفع مشکلات مددجویان بهزیستی ۶۲۰ بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال بین مددجویان توزیع شده است.

این مسؤول ادامه داد: تکیه بهزیستی بر نیات خیر مردم است و عموم مردم می توانند با  کمک های نقدی و غیرنقدی خود در رفع مشکلات اقشار آسیب پذیر جامعه هدف بهزیستی سهیم باشند.

وی اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و حمایت بیشتر از اقشار کم برخوردار و آسیب‌پذیر، جمع‌آوری، توزیع و اهدای کمک‌های مردمی از جمله برنامه های بهزیستی این استان است.

به گفته محمدی، طی  سال گذشته یک‌هزارو ۶۰۰ بسته معیشتی و بیش از سه میلیارد ریال کمک های نقدی خیران در بین جامعه هدف بهزیستی استان توزیع شد و امسال نیز باتوجه به شیوع ویروس کرونا و آسیب دیدگی بیشتر جامعه هدف، کمک‌های جمع‌آوری شده مردم به مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان اهدا خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان، استقبال کارکنان ادارات و نهادهای خصوصی را از مشارکت در طرح شکرانه سلامت مطللوب ارزیابی کرد و گفت: هم اکنون یک‌هزارو ۱۸۴ نفر در این طرح مشارکت داشته و چهار رقم آخر حقوق خود را به مددجویان بهزیستی هدیه کرده اند.

وی یادآوری کرد: بکارگیری همزمان شیوه‌های گوناگون جذب مشارکت‌های مردمی در قالب برنامه‌های سنتی و شیوه‌های نوین مبتنی بر بانکداری الکترونیک امری مهم محسوب می شود.

محمدی خاطرنشان کرد: خیران علاوه بر مراجعه به معاونت مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی می توانند مشارکت های نقدی خود را به حساب ۲۱۰۰۹۱۴۳۴۵۲۴۱۱۱ نزد بانک توسعه تعاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان ویا به شماره کارت مجازی ۵۰۲۹۰۸۱۰۱۰۳۲۱۸۰۶ واریز کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.