هداین صفری روز دوشنبه با بیان این مطلب به خبرنگاران افزود: در زمان حاضر پرونده پشت نوبتی دریافت کمک هزینه جهیزیه در استان وجود ندارد.  
وی ادامه داد: پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان نیازمند تحت حمایت از سرفصل‌های مهم خدمتی کمیته امداد در حوزه حمایت‌های اجتماعی است.  
صفری با اشاره به اینکه پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان در قالب کمک‌هزینه تهیه جهیزیه و هدیه ازدواج به مددجویان مشمول دریافت این خدمت انجام می‌شود، افزود: با مشارکت مناسب خیران زنجانی بیش از یک میلیارد تومان از مجموع مبالغ پرداخت شده بابت کمک هزینه ازدواج به مددجویان تحت حمایت در ۹ ماهه امسال از محل کمک‌های مردمی تأمین شد.
مدیرکل کیمته امداد امام خمینی(ره) استتان زنجان ارائه خدمات مشاوره‌ای و آموزشی به‌منظور تحکیم بنیان خانواده و پایداری ازدواج صورت گرفته را از خدمات دیگر این نهاد برای زوج های جوان عنوان کرد و ادامه داد: رویکرد این نهاد از ارائه خدمات مشاوره ای به زوج های جوان تحت حمایت کمک به تقویت جایگاه خانواده و تعالی فردی و اجتماعی مددجویان تحت حمایت در قالب آیین همسرداری و فرزند پروری، عقل معاش و تدبیر منزل بوده و موجب می‌شود ازدواج‌های صورت گرفته در بین جامعه هدف کمیته امداد از پایداری بالایی برخوردار شود.

بیش از ۲۸ هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۵۵هزار نفر از خدمات کمیته امداد در قالب کمک معیشت بگیر و غیر کمک معیشت بگیر در استان زنجان بهره مند هستند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.