سرهنگ محسن سهندی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: اقلام توزیع شده در میان مردم مناطق محروم شهری و روستایی، شامل ۱۲ هزار بسته بهداشتی و ۱۵ هزار بسته معیشتی بود.

وی اظهار داشت: ۱۲ هزار بسته بهداشتی از سوی پایگاه‌های مقاومت بسیج برادران و خواهران و با اولویت مناطق کم برخوردار تهیه و توزیع شد و ۱۵ هزار بسته معیشتی نیز در میان افراد کم بضاعت و کارگران فصلی که با شیوع بیماری ویروس کرونا،  ادامه فعالیت کاری آنان میسر نبود پخش شد.

سهندی با بیان اینکه قرارگاه پدافند زیستی سپاه ناحیه زنجان در ۶ محور عملیاتی علیه بیماری ویروس کرونا فعالیت می کند تصریح کرد: ۱۵ هزار نفر روز در قالب ۱۰۰ گروه جهادی از زمان شیوع این بیماری منحوس در استان زنجان با تمام توان پای کار آمده و اقدام به ضدعفونی معابر و مناطق پرتردد، مجتمع های مسکونی و محیط های بیمارستانی می کنند.
فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه این فعالیت ها و اقدمات تا ریشه کنی کامل ویروس کرونا ادامه خواهد یافت، گفت: هشت کارگاه رسمی، چهار کارگاه مردمی و بیش از ۱۵۰ کارگاه خانگی ماسک دوزی اقدام به تولید ماسک کرده و بیش از ۳۰۰ هزار عدد از این ماسک‌ها به مراجع و مراکز بهداشتی تحویل داده شده است.
سهندی، همچنین به تهیه و تولید ۹۰۰ لباس ایزوله برای کادر بیمارستانی توسط خواهران با کمک خیرین زنجانی خبر داد و گفت: این لباس‌ها  به صورت حرفه‌ای و بر اساس پروتکل و استانداردهای علوم پزشکی تهیه شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.