سرهنگ جهانبخش عطایی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: روستاهای خلخال در اولویت کاری ستاد مبارزه با کرونای این  شهرستان قرار داشته و بسیجیان نیز حوزه فعالیت خود را در روستاهای محروم و دورافتاده افزایش داده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه خلخال از توزیع ده‌ها هزار ماسک در روستاهای محروم این شهرستان و حضور گروه‌های جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید مهدی باکری در بین اهالی روستاهای بخش مرکزی، بخش خورش‌رستم و بخش شاهرود  خلخال خبر داد و اظهارداشت: در روستای سوسهاب منطقه آق‌داغ این شهرستان نیز صدها عدد ماسک و دستکش بین اهالی از تولیدات واحدهای تولید ماسک خلخال به همت دانشکده علوم پزشکی استرلیزه و به‌صورت بهداشتی بسته‌بندی توزیع شد.

وی گفت: علاوه بر معابر شهری که بصورت مستمر توسط گروه‌های بسیج و همچنین طی اجرای رزمایش‌های مختلف دفاع بیولوژیک ضدعفونی و گندزدایی شده‌اند ،معابر روستاها نیز با حضور اعضای گروه‌های جهادی گندزدایی و به‌لحاظ فعالیت روستاییان در عرصه دامداری اطلاع‌رسانی‌های لازم در خصوص نحوه پیشگیری و مقابله با کرونا برای اهالی تشریح می‌شود.

فرمانده سپاه خلخال به استقبال اهالی روستاهای این شهرستان از کاروان سلامت و پیشگیری از شیوع کرونا  ویروس سپاه خلخال اشاره کرد و افزود: در روزهای آینده نیز با حضور گروه‌های بسیج سازندگی سپاه خلخال و گروه‌های جهادی در تمام روستاهای منطقه ا اقدامات پیشگیرانه انجام خواهد گرفت.

سرهنگ عطایی گفت: پنج واحد تولید ماسک در خلخال با همت بسیج راه‌اندازی شده و روزانه بیش از سه‌هزار ماسک در خلخال تولید می‌کنند که تاکنون بیش از ۶۰ هزار ماسک تولیدی این واحدها  در بین مردم به‌صورت رایگان توزیع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.