سرهنگ آرش خلخالی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه قاطعیت ناجا بر این است که زنجیره افزایش و انتقال بیماری کرونا را به قطع و ابتلا را به حداقل برساند، گفت: تحقق قطع زنجیره بیماری کرونا، مستلزم مشارکت، همدلی، همکاری و همراهی مردم است و در این راستا همگان باید مشارکت فعالانه ای باید داشته باشند.

وی با بیان اینکه در ارتباط با چگونگی برخورد با ورود خودروهای غیر بومی در سطح شهر زنجان مقررات ویژه اعمال می شود، افزود: با وجود همه تمهیدات و توصیه ها تعدادی از همشهریان اقدام به سفر می‌کنند که توصیه پلیس این است که بلافاصله مدیریت شده به شهر و کاشانه خود باز گردند.

خلخالی ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور، سفرهای نوروزی امسال روند کاهشی داشته اما قطع نشده است و در این میان تعدادی از همشهریان بر این باورند که باید همانند سال های گذشته این رویه را انجام داده و عازم دیگر مناطق کشور شوند.

فرماندهی انتظامی شهرستان زنجان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم پیشگیری از انتقال آن، خودروهای غیربومی به خارج از شهر هدایت می شوند که این مهم در راستای آیین نامه ها و مقررات که خاص وضع و تدوین شده انجام می گیرد.

خلخالی افزود: عوامل نیروی انتظامی استان ۲۴ ساعته در ورودی‌های اصلی شهر زنجان با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خدمات دهی می کند که این روند ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی شهرستان زنجان در راستای برخورد با محتکران اقلام بهداشتی در این ایام فعالیت قابل توجهی را انجام داده اند و در این راستا برای متخلفان این حوزه که اقلام بهداشتی تاریخ مصرف گذشته را عرضه می کردند، پرونده‌هایی تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شدند.

خلخالی افزود: نیروی انتظامی شهرستان زنجان از زمان شیوع ویروس کرونا، اقداماتی را در سه بعد انتظامی، اجتماعی- فرهنگی- آموزشی و در نهایت عملیات روانی انجام داده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.