فتح الله حقیقی در این پیام تقارن عید نوروز با ماه رجب و میلاد پیامبر اکرم را به خانواه های شهدا، جانبازان، آزادگان و جوانان تبریک و با یادی از شهیدان و امام راحل

گفت: همگان قدردان خدمات پزشکان، پرستاران و خانواده بزرگ بهداشت و درمان که هم اکنون باید در کنار خانواده های خود باشند ولی مشغول خدمتگزاری در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا قرار دارند، هستیم.

وی همچنین از خدمات نیروهای مسلح و امدادگران قدردانی کرد و یادآورشد: سال ۹۸ سال پرماجرایی بود آمریکا و اذناب آمریکا نقشه های شومی برای مردم و کشور ما کشیده بودند و آخرین نقشه آنها هم به شهادت رساندن سردار رشیدی اسلام بود اما مردم بصیر و آگاه با اتحاد و تقویت مقاومت، هوشیاری کامل و حضور در همه عرصه ها از جمله راهپیمایی ۲۲ بهمن، تشییع پیکر پاک سردار سلیمانی و انتخابات دوم اسفندماه نقشه های دشمن را نقش بر آب کردند و باعث شدند دشمن عقب نشینی کند.

حقیقی اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب سال قبل را به نام رونق تولید نامگذاری کردند و از همه مردم، مسؤولان و دولت به خصوص جوانان خواستند که حضور مثمر ثمر در توسعه رونق تولید داشته باشند که با پشتوانه مردم و حضور مدیران و با سیاستگذاری دولت، در استان در حوزه رونق تولید توفیق های بزرگی یافتیم که نه تنها هیچ کارخانه ای تعطیل نشد بلکه ۶ کارخانه بهره برداری رسید و ۱۰ کارخانه تعطیل هم به چرخه تولید بازگشت.  

 استاندار زنجان از مردم استان خواست با ماندن در خانه، رعایت نکات بهداشتی و شرکت در تست غربالگری فعالان عرصه بهداشت و درمان را یاری کنند.

حقیقی ابراز امیدواری کرد، سال ۹۹ سال نعمت، برکت و شادی توام با آرامش، عزت و امنیت برای همگان باشد و خداوند توفیق دهد مست قدرت نشده و مرکز آلام و درد مردم باشیم و از صراط مستقیم و دیانت خارج نشویم و تمام توان و عمرمان را در راه خدمت به مردم صرف کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.