حجت‌الاسلام سید قاسم دهقانی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تأکید بر پیروی از دستورات مسئولان بهداشتی و متخصصین پزشکی برای پیشگیری از کرونا، گفت: یکی از مصادیق تقوا در عمل، تبعیت از قوانین کشور و اطاعت از ولی امر مسلمین است.

امام جمعه خوشاب ضمن بیان اینکه باید سخنان و تأکیدات علمای دینی را برای مبارزه با بیماری کرونا سرلوحه زندگانی خودمان قرار بدهیم، افزود: باید در عمل احساس تکلیف کنیم و با رعایت تقوای الهی از شیوه و رفتار زندگی مراجع و بزرگانی دینی الگو بگیریم.

وی با سفارش به قرائت ادعیه و مناجات با خدا به ویژه قرائت دعای هفتم صحیفه امام سجاد (ع) که رهبر معظم انقلاب به خواندن آن توصیه کرده‌اند، اظهار کرد: آنچه که این روزها مردم و مسئولان شهرستان خوشاب را نگران کرده، رفت و آمد مسافران به شهرستان و گسترش شیوع بیماری کرونا است.

حجت‌الاسلام دهقانی با سفارش به ماندن در خانه و استفاده از این فرصت برای عبادت و بندگی خدا در ماه رجب و شعبان، ادامه داد: این روزهای سخت و امتحان الهی به زودی تمام خواهد شد و روزهای خوش شیرینی در انتظار مردم است.

وی ضمن تشکر از بسیجیان و مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان خوشاب و همچنین خیرین برای انجام اقدامات پیشگیرانه جهت مبارزه با بیماری کرونا، اضافه کرد: با پرهیز از سفرهای غیرضروری به مسئولان و پرستاران بهداشت و درمان کمک کنیم و با رعایت بهداشت علاوه بر اینکه خودمان را سالم نگه می‌داریم، از ابتلاء به بیماری و شیوع آن نیز جلوگیری کرده‌ایم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.