آیت‌الله لطف‌الله دژکام، پنجشنبه در نشست کارگروه سلامت معنوی ستاد استانی مبارزه با کرونا در شیراز افزود: همچنین از مسوولان ذی‌ربط استانی و کشور انتظار داریم که برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و منصرف کردن مردم از سفر به فارس و شهر شیراز، تمهیدات لازم را بکار گیرند.    

وی بیان داشت: یکی از بحث‌های مهم و الزامات ضروری در مدیریت بحران‌هایی همچون شیوع یک بیماری همه‌گیر مانند کرونا، لزوم تبعیت همگانی از تصمیمات اتخاذ شده برای مهار و کنترل بحران است.

امام جمعه شیراز ادامه داد: رهبر معظم انقلاب نیز فرموده‌اند که تدابیر ستاد ملی مبارزه کرونا لازم‌الاجراست و همگان باید از آن تبعیت کنند.
آیت‌الله دژکام بیان کرد: یکی از موارد مهمی که این روزها در باره آن بسیار صحبت می‌شود، لزوم ماندن در خانه و اجتناب از مسافرت‌های غیر ضروری و تفریحی است، همچنانکه شاهد بودیم عدم توجه و رعایت این مساله، استان‌ها و شهرهای شمالی کشورمان از جمله گیلان و مازندران را به بحرانی‌ترین مناطق درگیر با این بیماری تبدیل کرد و در حال حاضر بیم آن می‌رود که در صورت تداوم این بی‌توجهی، سایر استان‌ها و شهرها نیز درگیر این مساله شوند. 

وی تاکید کرد: از مردم عزیز کشورمان درخواست می‌کنم برای حفظ سلامتی خود و هموطنانشان در همه شهرها و استان‌ها از جمله فارس و شهر شیراز و برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، در روزهای پیش رو و ایام تعطیلات عید نوروز، از سفرهای تفریحی و غیر ضروری به استان فارس و شهر شیراز جدا خودداری کنند.
آیت‌الله دژکام اظهار داشت: با سپری شدن این بحران و بازگشت آرامش و سلامت همگانی، استان تاریخی و کهن فارس و شهر شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) میزبان هموطنانمان از اقصی نقاط کشور خواهد بود.

بر اساس آخرین آماری که عصر امروز (بیست و نهم اسفند۹۸) اعلام شد، با شناسایی ۲۱ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان فارس شمار مبتلایان به این بیماری در این استان به ۴۰۷ نفر رسیده است و تعداد افرادی که در فارس جان خود را بر اثر ابتلای به ویروس کووید ۱۹ از دست داده‌اند، ۱۳ نفر ثبت شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.