مدیر سینماهای موسسه بهمن سبز همدان روز  سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تعطیلی سینماها به علت شیوع کرونا به عید نوروز هم رسید و در ایام تعطیلات هیچ فیلمی در سینماهای همدان اکران نمی شود.

سعید شرفی اضافه کرد: با تدابیری که اندیشیده شده پویش "سینما را به خانه بیاوریم" با همکاری سامانه فیلم گردی پویا شده و علاقه مندان می توانند برای دریافت اشتراک رایگان به سایت "فیلم گردی" مراجعه کنند.

وی گفت: موسسه بهمن سبز حوزه هنری دارای بزرگترین زنجیره سینمایی در کشور است و در اقدامی مشترک در ۲۵ سینمای خود این پویش را اطلاع رسانی کرد.

شرفی گفت: بر سردر سینما قدس همدان نیز پویش "سینما را به خانه بیاوریم" نقش بست تا مردم از این موضوع مطلع شده و در تعطیلات نوروز با دیدن فیلم های مورد علاقه خود سرگرم شده و در خانه بمانند.

سینماقدس، فلسطین و بهمن ملایر در استان همدان فعالیت دارند

طبق آخرین گزارش ها تست کرونا ۱۴۲ بیمار در این استان مثبت شد که شامل ۳۷ نفر در شهرستان همدان، ۲۲ نفر در اسدآباد، ۲۱ نفر در نهاوند، ۱۵ نفر در ملایر، ۱۳ نفر در رزن، ۱۱ نفر بهار، ۱۰ نفر در کبودراهنگ، ۶ نفر در فامنین و چهار نفر در تویسرکان است.

 همچنین  ۸۹ تن از مبتلایان به ویروس کرونا از بیمارستان ترخیص شدند؛ از نظر جمعیتی ۷۰ درصد مبتلایان شهری ۳۰ درصد روستایی و ۴۹ درصد از مبتلایان به ویروی کرونا زن و ۵۱ درصد مرد هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.