فرماندار شهرستان زنجان شامگاه پنجشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: ضرورت تعطیلی بازار، کلیه صنوف و مراکز خرید شهر زنجان به غیر از خواربار فروشی ها و سوپرمارکت ها، طی نامه ای به اتاق اصناف مرکز استان ابلاغ شده است.  

رضا عسگری افزود: این تصمیم برای جلوگیری از هرگونه تجمع مردم در مراکز خرید و پاساژهای شهر که عمدتا باعث شیوع بیشتر ویروس کرونا می شود، اتخاذ شده است چرا که بر اساس ارزیابی ستاد مبازره با بیماری کرونا، در صورت ادامه روند قبلی و عدم تعطیلی بازار و مراکز خرید، در ایام عید نوروز با شیوع بیشتر بیماری مواجه می شویم.  

فرماندار زنجان به ضرورت همراهی و همکاری همه شهروندان از اقشار مختلف در مهار ویروس کرونا تاکید کرد و گفت: در این شرایط اولویت اصلی تامین سلامت مردم و مقابله با هر موردی است که این سلامتی را به خطر بیندازد.

گفتنی است بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان تاکنون ۱۱۸ نفر در این استان به بیماری کرونا مبتلا شده و ۶ نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

همچنین رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ۲۲ اسفند ماه نیز اعلام کرد: تاکنون ۱۰ هزار و ۷۵ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۴۲۹ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و همچنین تعداد بهبود یافتگان به سه هزار و ۲۷۶ نفر رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.