امیرحسین صالحی زنجانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۳۰ نفر از ورزشکاران فعال در این رشته ورزشی از چند استان مختلف ایران ازجمله مازندران و زنجان در این کلاس داوری بوکس شرکت داشتند.

وی اظهار داشت: این کلاس داوری به صورت تئوری و عملی، زیر نظر رییس کمیته داوران فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران (استاد بابک بردبار) برگزار شد.

صالحی زنجانی، تصریح کرد: کلاس داوری درجه ۳ که در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر و در مجموع به مدت ۲۴ ساعت (روزانه هشت ساعت) تشکیل شد از روز شنبه /۲۶ بهمن ماه/ در سالن ۶ هزار نفری امام خمینی (ره) واقع در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان آغاز شده بود.

نایب رییس هیات بوکس استان زنجان گفت: در ساعات پایانی این کلاس داوری از شرکت کنندگان آزمون کتبی و عملی، اخذ شد که در صورت موفقیت، از سوی فدراسیون به آنان کارت داوری درجه سه اهدا خواهد شد.

صالحی زنجان یادآور شد: روز جمعه /۲۵ بهمن ماه/ مسابقات قهرمانی بزرگسالان استان در خانه بوکس زنجان با حضور بابک بردبار رییس کمیته داوران فدراسیون و با قضاوت ۶ نفر داور زنجانی برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات که در اوزان ۵۲-، ۵۷-، ۶۳-، ۶۹-، ۷۵-، ۸۱-، ۹۱- و ۹۱+ کیلوگرم برگزار شد قریب ۳۰ بوکسور شرکت داشتند که به نفرات برتر حکم قهرمانی اعطا شد و از طوفان شریفی و امیرحسین صالحی زنجانی نیز به عنوان ورزشکار و داور نیز تجلیل به عمل آمد.

 صالحی زنجانی افزود: در زمان حاضر بوکس زنجان از وجود قریب به ۱۵ داور درجه سه برخوردار است و نزدیک به ۲ هزار نفر نیز در سطح این استان در این رشته ورزشی زنجان فعال هستند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ورزش بوکس در ۶ شهرستان این استان فعال است و در شهرستان های ماهنشان و ایجرود، هنوز راه اندازی نشده است.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.