رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان گفت: شرکت در مسابقات انتخابی استان برای اعزام به پیکارهای قهرمانی کشور، لازم و ضروری است و آن دسته از ورزشکارانی که در آن شرکت نداشته باشند در این صورت هیات از ارایه معرفی به آنان برای حضور در مسابقات، خودداری خواهد کرد.

مهران زرگری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۱ مرداد ماه مسابقات انتخابی استان رشته تک لیفت و پرس سینه قهرمانی باشگاه های استان زنجان در خانه پاورلیفتیگ برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: ۱۷ تا ۱۹ مهر ماه امسال نیز رقابت های پرورش اندام، فیزیک و بادی کلاسیک به میزبانی ایلام برگزار خواهد شد که برای تعیین ورزشکاران برتر زنجان جهت اعزام، یک دوره مسابقات انتخابی استان در پنجم مهر ماه در سالن ۶ هزار نفری امام خمینی (ه) واقع در مجموعه ورزشی انقلاب شهر زنجان، برگزار خواهد شد.

زرگری تصریح کرد: در این مسابقات از داوران زنجانی استفاده خواهد شد و هیات پرورش اندام و بدنسازی زنجان هیچ مشکلی در خصوص تامین داوری این رقابت های انتخابی استان، نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه استان زنجان از وجود داوران کارت دار درجه ۳، ۲ و ملی و بین المللی برخوردار است، افزود: امسال این هیات کلاس داوری درجه ۲ پرورش اندام و پاورلیفتینگ را برگزار خواهد کرد.

زرگری در خصوص ورزش پاورلیفتینگ بانوان نیز گفت: پاورلیفتینگ بانوان در سطح کشور فعال نیست که امید است هرچه زودتر با اتخاذ تدابیر و با توجه به استقبال بانوان علاقه مند، این رشته از ورزش پروروش اندام و بدنسازی نیز از سوی کمیته پاورلیفتینگ ایران، راه اندازی شود.

در زمان حاضر استان زنجان از وجود قریب ۱۳۰ باشگاه ورزشی فعال در  رشته پرورش اندام و بدنسازی برخوردار است و امسال توانسته است نزدیک به ۱۳ هزار نفر زن و مرد را به صورت رسمی و بیمه شده، تحت پوشش قرار دهد.

۶۰۸۴۸۰۶۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.