مهران زرگری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کلاس داوری با همکاری هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان و کمیته فنی و داوری پاورلیفتینگ فدراسیون این رشته ورزشی، در حاشیه برگزاری مسابقات پاورلیفتینگ باشگاه های ایران که به میزبانی زنجان در حال برگزاری است، تشکیل شد.
وی اظهار داشت: بخش تئوری کلاس داوری درجه سه پاورلیفتینگ، صبح جمعه و آزمون آن نیز بعدازظهر این روز /15آذر جاری/ با حضور 43 نفر از ورزشکاران علاقه مند به داوری در محل آموزش هیات بدنسازی و پرورش اندام زنجان واقع در سالن 6 هزار نفری امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد.
زرگری، افزود: بخش عملی این کلاس داوری نیز /جمعه 16 آذر جاری/ با حضور شرکت کنندگان در حاشیه برگزاری مسابقات پاورلیفتینگ، انجام شد که به قبول شدگان، کارت داوری درجه سه از سوی فدراسیون اعطا خواهد شد.
به گزارش ایرنا، رقابت های قهرمانی پاورلیفتینگ بدون لوازم باشگاه های ایران از پنجشنبه /15 آذر/ با حضور 321 ورزشکار از سراسر کشور در زنجان آغاز شده است و شامگاه امروز /شنبه/ نیز پایان خواهد یافت.
این رقابت ها در رده های سنی نوجوانان، جوانان بزرگسالان و پیشکسوتان در سالن 6 هزار نفری امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی انقلاب زنجان انجام می شود.
پیکارهای رده سنی نوجوانان و جوانان در 12 دسته وزنی و رده های بزرگسالان و پیشکسوتان نیز در 11 دسته وزنی برگزار می شود.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.