مهران زرگری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: این رقابت‌ها روز جمعه /۱۲ مهر امسال/ در دسته های وزنی و رده های سنی مختلف و در خانه پاورلیفتینگ شهید اسماعیل محمدی، واقع در مجموعه ورزشی انقلاب شهر زنجان برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: حضور تماشاگران و علاقه‌مندان به این رشته ورزشی در محل برگزاری مسابقات رایگان است و سطح رقابت ها نیز به دلیل شرکت ورزشکاران منتخب باشگاه‌های استان، بالا خواهد بود.

زرگری افزود: پنجم مهر نیز مسابقات قهرمانی پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک باشگاه‌های استان زنجان به منظور انتخاب و معرفی باشگاه برتر در سالن ۶ هزار نفری امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد و اما تماشای این رقابت‌ها رایگان نیست. 

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان با بیان اینکه این مسابقات ساعت ۱۵ عصر آغاز خواهد شد، گفت: در زمان حاضر قریب ۱۳ هزار ورزشکار مرد و زن در این رشته ورزشی زنجان فعال هستند که حدود ۹ هزار نفر از آنان را مردان و مابقی را نیز بانوان تشکیل می دهند.

زرگری، تعداد مربیان و داوران مرد و زن این رشته ورزشی زنجان را به ترتیب قریب ۲۵۰ و ۶۰ داور اعلام کرد و افزود: در حال حاضر ورزش بدنسازی و پرورش اندام در سطح ۱۳۰ باشگاه ورزشی این استان فعال است.

۶۰۸۴/۶۰۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.