مهران زرگری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دوره عمومی مربیگری از چهارشنبه /هشتم اسفند جاری/ با حضور بانوان و مردان در محل آموزش هیات بدنسازی و پرورش اندام این استان واقع در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان، تشکیل شده است.
وی، اظهار کرد: 30 درصد شرکت کنندگان در دوره عمومی مربیگری درجه 3، مرد هستند و 70 درصد مابقی را نیز بانوان تشکیل می دهد و این نشان از استقبال بالای بانوان است.
زرگری با بیان اینکه این دوره عمومی مربیگری، روز شنبه /یازدهم ماه جاری/ به پایان خواهد رسید، تصریح کرد: آزمون به صورت کتبی خواهد بود و به قبول شدگان در دوره، کارنامه آموزشی از سوی هیات بدنسازی و پروش اندام استان زنجان، اعطا خواهد شد.
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان، گفت: از سال 93 تاکنون، قریب 400 مربی مرد و زن موفق به دریافت احکام مربیگری درجه سه در این رشته ورزشی زنجان شده اند.
زرگری افزود: در حال حاضر کمبود مربی ورزش بدنسازی و پرورش اندام در این استان وجود ندارد و تمام باشگاه های ملزم به استفاده از مربیان رسمی هستند که در غیر این صورت، برابر مقررات و ضوابط با باشگاه های خاطی برخورد خواهد شد.
به گزارش ایرنا، در زمان حاضر بیش از 120 باشگاه بدنسازی و پرورش اندام در سطح استان فعال است و 10 هزار ورزشکار نیز به صورت رسمی و بیمه شده و تحت پوشش هیات در باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام این استان فعالیت می کنند که هفت هزار نفر آنان مرد و مابقی زن هستند.
تمام شهرستان های استان زنجان در رشته بدنسازی و پرورش اندام فعال هستند و به منظور تمرکززدایی تصمیم بر این است که مسابقات استانی این رشته ورزشی به ترتیب در سایر شهرستان ها نیز برگزار شود.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.