مهران زرگری، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: برای شرکت در مسابقات رشته های تحت پوشش این هیات (پرورش اندام، پاورلیفتینگ، مچ اندازی و قوی ترین مردان) نیاز به معرفی نامه است و در غیر این صورت اگر اتفاقی برای ورزشکار بیفتد مسئولیتی متوجه هیات بدنسازی و پرورش اندام و اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان نخواهد شد.
وی اظهار داشت: ورزشکاران این رشته ورزشی، برای شرکت در مسابقات کشوری باید از هیات معرفی نامه بگیرند و لازم است علاقه مندان به شرکت در این رقابت ها به این موضوع مهم توجه جدی تری داشته باشند تا در صورت بروز مشکلات احتمالی، سردرگم نمانند.
زرگری افزود: سلامت ورزشکاران در اولویت برنامه های هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان است و اگر ورزشکاری با اخذ معرفی نامه از هیات و تائید اداره کل ورزش و جوانان در مسابقات قهرمانی شرکت کند و مشکلی حادث شود در این صورت مورد حمایت اداره کل و هیات قرار خواهد گرفت.
به گزارش ایرنا، در زمان حاضر بیش از 120 باشگاه بدنسازی و پرورش اندام در سطح استان فعال است و 10 هزار ورزشکار نیز به صورت رسمی و بیمه شده و تحت پوشش هیات در باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام این استان فعالیت می کنند که هفت هزار نفر آنان مرد و مابقی زن هستند.
تمام شهرستان های استان زنجان در رشته بدنسازی و پرورش اندام فعال هستند و به منظور تمرکززدایی تصمیم بر این است که مسابقات استانی این رشته ورزشی به ترتیب در سایر شهرستان ها نیز برگزار شود.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.