مهران زرگری، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت‌ها از ۱۸ تا ۱۹ مهرماه امسال در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر در سالن ۶ هزاری نفری امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ورزشکاران شرکت کننده در این رقابت ها در دسته وزنی مختلف به مصاف هم خواهند رفت، اظهار داشت: مسابقات پرورش اندام در رده های سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان و پیکارهای فیریک و بادی کلاسیک نیز در رده سنی آزاد برگزار می شود.

زرگری، زمان پذیرش و وزن کشی را ۱۷ مهر ماه اعلام کرد و افزود: مسابقات پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در زنجان با هدف انتخاب ورزشکاران برتر به منظور اعزام به رقابت های جهانی فجیره امارات، برگزار می‌شود.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان با تاکید براینکه زنجان با تیم کامل و نفرات منتخب در این مسابقات شرکت خواهد کرد، گفت: تیم های شرکت کننده در این رقابت ها تا هفتم مهر ماه امسال فرصت دارند تا اسامی ورزشکاران خود را به این هیات اعلام کنند. 

زرگری تماشای این مسابقات با تهیه بلیت میسر خواهد بود، افزود: حضور تماشاگران و علاقه مندان به این رشته ورزشی در سالن مسابقات، انگیزه ورزشکاران شرکت کننده را برای کسب برتری، ارتقا خواهد داد.

۶۰۸۴/۶۰۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.