سرهنگ محسن غنیمتی،  روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در راستای اجرای این طرح از سوی پلیس اماکن، اتاق اصناف، صنعت، معدن و تجارت و شبکه بهداشت خدابنده ۱۲ باب قهوه خانه فعال در این شهرستان بازدید شد.

وی اظهار داشت: در این بازدید به صاحبان ۳ باب از این قهوه خانه‌ها تذکر لازم داده شد و پنج باب قهوه خانه نیز به علت فعالیت غیرقانونی، عدم رعایت ساعت کاری، نداشتن پروانه کسب و سرویس دهی خارج از شئونات اسلامی، پلمب و از فعالیت صنفی متصدیان آن جلوگیری به عمل آمد.

غنیمتی افزود: این طرح با هدف صیانت از امنیت اخلاقی جامعه اصناف، مبارزه با مظاهر علنی فساد و ارزیابی میزان پایبندی اصناف به قوانین و ضوابط ابلاغی و پاسخگویی به مطالبات مردمی در شهرستان خدابنده اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه نیز از پلمب یک باب واحد صنفی غیر مجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای ارتقای خدمات انتظامی به اصناف و اتحادیه‌ها و به منظور پیشگیری از جرایم و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، طرح نظارتی پلیس امنیت عمومی شهرستان با همکاری شبکه بهداشت و درمان سلطانیه در سطح این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

سرهنگ حسین اصانلو افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان در راستای اجرای این طرح، یک واحد کارگاهی غیرمجاز که اقدام به بسته‌بندی موادغذایی وخوراکی به صورت غیرمجاز و غیر بهداشتی می‌کرد مورد شناسایی قرار گرفت که پس از تشکیل و تکمیل پرونده قضایی،  نسبت به پلمب این واحد صنفی متخلف اقدام شد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.