حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه زنجان با بیان اینکه سخنان ولی امر مسلمین در حضور بسیجیان کشور رهگشا و امیدوار کننده بود، افزود: این قشر ولایتمدار جان برکف ۴۰ سال در همه صحنه ها حاضر بوده، خدمت و جهاد کرده اند.

وی تاکید کرد: بسیجیان در صحنه هایی که لازم و ضروری بوده سینه سپر کرده اند که حضور ارزشمند آنها در صحنه های کمک به سیل زدگان، زلزله زدگان، صنعت و بخش های مهم علمی از جمله آنها بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: مردم ولایتمدار و بسیجیان در کنار هم توانستند فتنه های گوناگون دشمنان در سال های ۸۸، ۹۶ و ۹۸ را دفع کنند.

حجت الاسلام خاتمی تاکید کرد: مردم ولایتمدار زنجان با تقدیم سه هزار شهید به انقلاب و به عنوان شهر دریادلان نخستین شهری بود که در سطح کشور با هوشیاری و آگاهی از فتنه های شوم دشمنان در صحنه حاضر شدند.

وی خاطرنشان کرد: هشتم دی ماه سال ۶۰یکی از روزهای پرافتخار هشت سال جنگ تحمیلی و عملیات طریق القدس بود که این روز آغازی بر پیروزها شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: هشتم دی ماه سال ۸۹ سالروز شهادت چهره های علمی است که تعداد آنها مشخص است و شهید مجید شهریاری یکی از آنهاست.

حجت الاسلام خاتمی ادامه داد: در چنین روزی از تاریخ استعمارگران برای ایجاد غده سرطانی اسرائیل بویژه تقسیم فلسطین به ۲ قطب یهود و مسلمان نشین اقدام کردند که ظلم بزرگی به جهان عرب و اسلام است.

وی تاکید کرد: فلسطین فقط برای خاورمیانه نیست بلکه متعلق به جهان اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، هشتم دی سال ۶۱  را سالروز شهادت مجتهد مبارز آیت الله سید حسن مدرس بیان کرد و گفت: این روزها ثبت نام نامزدهای مجلس شورای اسلامی است که نمایندگان باید در تراز این عالم مجاهد باشند.

حجت الاسلام خاتمی اظهارداشت: مواضع همه کسانی که در این انتخابات نامزد می شوند و احساس مسئولیت می کنند بر اساس سازوکار قانون مشخص است.

وی ۱۲ آذر را روز قانون اساسی بیان کرد و افزود: سال ۵۸ میثاق ملی قانون اساسی شد و بقیه قوانین نیز هماهنگ و مطابق با آن باید اجرا شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: نیروهای دریایی و نظامی ایران اسلامی راهبردی، اثر گذار و با قدرتمندی تمام در منطقه حضور دارند و نقشه ها و حرکات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را خنثی می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.