حجت السلام محمود شربیانی روز سه‌شنبه در تجمع بزرگ بسیجیان این شهرستان اظهار کرد: بسیج  نیرویی مردمی و ارتش الهی برای انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به جایگاه بسیجیان گفت: بسیج یعنی نیروی کارآمد در تمام عرصه‌ها و لشکر مخلصی که همواره در عرصه‌های سرنوشت‌ساز نظام حضور فعال داشته و دارد.

شربیانی با بیان اینکه بسیج با بصیرت و هوشیاری در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: بسیج در چهار گوشه کشور همواره پشتیبان انقلاب و رهبری بوده‌ که نمونه آن در روزهای اخیر و در مقابله با اغتشاشاگران کاملا مشهود بود.

فرمانده سپاه ناحیه عجب شیر نیز گفت: بسیج، تفکری بزرگ است که براساس عدالت ‌محوری، ایثار، اخلاق، شهادت‌ طلبی و اخلاص بنا شده است.

سرهنگ پاسدار یحیی حیدرپور افزود: بسیجیان همیشه مخلصانه در حال خدمت هستند و هیچگاه از خدمتگزاری بی منت به مردم خسته نمی شوند.

وی گفت: بسیجیان با تمام قدرت در مقابل توطئه‌ های دشمن ایستاده اند و اجازه خدشه دار شدن وحدت ملی را نخواهند داد.

تجمع بزرگ «شکوه مقاومت» بسیجیان عجب شیر در میدان نماز این شهر با حضور بسیجیان پایگاه های مقاومت، ادارات، بسیج برادران و خواهران، دانش آموزان و دانشجویی برگزار شد.

بسیجیان در این تجمع شعارهای‌ «ای رهبر آزاده آماده ایم آماده»، «مرگ بر فتنه گر»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر منافق» و «مرگ برآمریکا» سر دادند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.