به گزارش ایرنا، ساحل نشینان این دیار اعم از پیر و جوان، کودک و نونهال همه آمده بودند وبا حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن سرآغاز برافراشته شدن پرچم عدالت اسلامی و رهایی ملت از استبداد را جشن گرفتند و با شعارهای انقلابی و مشت های گره کرده پاسخ قاطعی به یاوه گویی های آمریکا و ایادیش دادند.
این همه لشکر آماده به عشق رهبر آمده، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، 22 بهمن، یوم الله یوم الله ، فتنه گر ننگت باد، آشوب گر شرمت باد و ما ملت بیداریم از آمریکا بیزاریم شعارهایی راهپیمایان بود که در خیابان های این شهر طنین اندازشد.
راهپیمایی چهلمین بهار سالروز پیروزی انقلاب در بندرگناوه از میدان امام (ره) آغاز و تا مصلای جمعه با اجرای چندین برنامه و قرائت قطعنامه در 7 بند پایان رسید.
امام جمعه گناوه در جمع راهپیمایان در مصلای جمعه این شهر گفت: مردم غیور و سلحشور ایران اسلامی بعداز 40سال از عمر درخت تناور نظام مقدس جمهوری اسلامی باوجود مشکلات اقتصادی و کمبودها، باحضور پررنگ و گسترده در راهیپمایی 22 بهمن نشان دادند که همچنان نسبت به ولایت و دستاوردهای انقلاب وفادار و دنباله رو راه شهدا هستند.
حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: همه اقشار و گروهها با هر تفکر و ایده ای باحضور حماسی خود در راهییمایی 22 بهمن تمام نقشه های دشمنان و بدخواهان نظام را نقش بر آب و پاسخ قاطعی به اظهارات سردمداران استکبار جهانی دادند.
وی گفت: امام راحل با به ثمررساندن انقلاب اسلامی، عزت و استقلال و آزادی نصیب کشور کرد و نظامی را بنیان نهاد که در کره زمین بعد از عصر معصومین(ع) بی بدیل و بی نظیر است.
امام جمعه گناوه اظهارکرد: درحالیکه انقلاب اسلامی دستاورد و برکات زیادی برای کشور داشته ، عده ای نظام مقدس جمهوری اسلامی را با نظام شاهنشاهی مقایسه می کنند که این کار اجحاف و ظلم به انقلاب است.
وی افزود: در برهه کنونی که دشمنان بدنبال خدشه وارد کردن به نظام و انقلاب هستند باید با حفظ وحدت و همدلی در برابر آنان ایستاده و از هرگونه اختلاف و دوگانگی بجد پرهیز شود.
برپایی ایستگاه فرهنگی و نقاشی، ایستگاه سلامت و صلواتی ، سرود دانش آموزی ، جمع آوری کمک های مردمی به زلزله زدگان کرمانشاه و توزیع رایگان سیم کارت ایرانسل از برنامه های جانبی راهپیمایی 22 بهمن در گناوه بود.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/ 6045** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.