فرامرز نیک‌سرشت روز چهارشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان که در ماهنشان برگزار شد، افزود: هیات بازرسی، همراه و کمک‌حال هیات اجرایی ستاد، از بدنه وزارت کشور و نظام خودکنترلی است که این نگاه باید تا پایان انتخابات حفظ شود.

وی یادآورشد: به عنوان یک تکلیف باید تمام مراحل برگزاری انتخابات، مستندسازی شده و به امضای اعضای هیات اجرایی برسد و در اختیار رئیس ستاد و وزارت کشور قرار گیرد.
نیک سرشت تصریح کرد: این مستندات در صورت شکایت احتمالی نامزدها از برگزاری انتخابات، نقش مهمی ایفا کرده و کمیته حقوقی می‌تواند به آن استناد کند.
وی تاکید کرد: هیات به عنوان چشمان ناظر به فرآیند انتخابات است تا بتوانیم انتخاباتی سالم و با مشارکت حداکثری مردم برگزار کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار و رئیس کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان زنجان نیز گفت: برآوردهای اولیه از نیروها و تجهیزات مورد نیاز انجام شده است.
سمانه شاددل افزود: در خصوص نیرو ها به‌ویژه نیروهای فناوری اطلاعات، آموزش ها طی روزهای آتی آغاز می‌شود.
وی با تاکید بر آموزش تمام عوامل گفت: آموزش‌ها باید به‌موقع انجام شده و به روزهای پایانی کشیده نشود.
شاددل در خصوص زیرساخت‌های ارتباطی برای برگزاری انتخابات گفت: باید از صدور مجوز حفاری در بازه زمانی مشخص در محل‌های دارای فیبر نوری، خودداری شود تا زیرساخت‌ها دچار مشکل نشود.

فرماندار ماهنشان نیز گفت: ۵۹ صندوق(شعبه اخذ رای) برای ماهنشان پیش‌بینی شده که شعب شهری شامل ۶ شعبه به ثابت و یک شعبه سیار است.
مجتبی نوری اظهار داشت: از مجموع شعبه ها،  ۵۲ شعبه روستایی شامل ۴۶ شعبه ثابت و ۶ سیار است.
وی تصریح کرد: آموزش کاربران برای استفاده از سامانه مهم است که قبل از روز برگزاری انتخابات باید انجام شود.

در این جلسه هر یک از روسای کمیته‌ها نیز به بیان نظرات و اقدامات خود پرداختند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.