حسین رحمانی هزاررود روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: سلطانیه به عنوان نوپاترین شهرستان در سطح استان زنجان به‌شمار می رود که در مسائل زیرساختی در اداره ها و ارگان‌های دولتی دچار مشکلاتی است.

وی از متولیان حوزه پشتیبانی ستاد انتخابات استان درخواست می شود تا توجه ویژه ای به این شهرستان از منظر تامین نیازهای سخت افزاری اعم از تجهیزات رایانه ای، ادوات خودرویی و اعتبارات ویژه داشته باشند.

این مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه روستاهای ضلع شمالی شهرستان سلطانیه موسوم به روستاهای طارمات به لحاظ آنتن دهی تلفن همراه و نیز دسترسی راه های ارتباطی دچار مشکلات جدی است  از مسئولان استانی خواست تا از منظر تامین بموقع ادوات خودرویی مناسب جهت تردد در فصل بارشی و سرد سال توجه ویژه ای به شهرستان سلطانیه داشته تا انتخابات با نظم هرچه تمام تر برگزار گردد.

وی اضافه کرد: یکی از ارکان اصلی و کارویژه‌های حیاتی وزارت کشور برگزاری انتخابات است که با حفظ روحیه وحدت و همدلی میان مجریان انتخاباتی، می‌توان از تمامی مسائل و نقایص با سربلندی عبور کرده و شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و قانونی در سطح شهرستان سلطانیه بود.
این مسئول ادامه داد: فلسفه شکل گیری کمیته اجرایی، تحقق مدون و منظم سیاست های ستاد انتخابات کشور و استان در سطح شهرستان است و همه کارکنان فرمانداری و بخشداری ها باید بطور فعال و موثر در امر برگزاری انتخابات دخیل بوده و با هماهنگی کامل با رئیس کمیته اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، وحدت رویه چشمگیری را در انجام وظایف محوله به منصه ظهور برسانند.
وی اظهار داشت: موفقیت فردی در یک مجموعه آنچنان معنایی ندارد چراکه موفقیت و یا شکست کلی یک مجموعه است که به نام افراد کلید می خورد، بنابراین همگان باید برای دستاوردهای مجموعه تلاش کرده و همدیگر را برای پیشبرد اهداف کمک کنیم.

شهرستان سلطانیه در ۴۰ کیلومتری مرکز استان واقع شده است و ۳۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.