به گزارش ایرنا، افشین آشوری روز جمعه در حاشیه نمایشگاه الکامپ در گفت و گو با خبرنگاران افزود: سازمان نظام صنفی استان زنجان از هشت سال قبل و کشور از 14 سال قبل فعالیت خود را آغاز کرده اند.
وی یادآورشد: این سازمان یکی از تشکل های غیر دولتی است که هر شخص فقط می تواند 2 دوره سه ساله ریاست آن را بر عهده داشته باشد.
آشوری اظهار داشت: انتخابات نظام صنفی هر استان مستقل برگزار می شود و اعضا در حوزه های شرکتی، فروشگاهی، حقیقی و مشاوران شرکت می کنند.
رئیس نظام صنفی رایانه ای استان زنجان گفت: رئیس نظام صنفی رایانه ای کشور پس از پیروزی در انتخابات با حکم رئیس جمهوری منصوب می شود.
وی خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی این سازمان، سازماندهی و اتحاد بین شرکت ها و اعضای صنف رایانه به شمار می آید و به تازگی موضوع ساماندهی کسب و کارهای نوپا را هم آغاز کرده است.
آشوری ادامه داد: سال گذشته تصویب شد که کسب و کارهای نوپا همچون استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان می توانند عضو این نظام صنفی شوند و تا سه سال از تخفیف 90 درصدی عضویت استفاده کنند.
عضو هیات رئیسه نظام صنفی رایانه ای کشور گفت: در بخش مشاوران، تا کنون آزمون تا سطح سه برگزار شده است که پس از برگزاری این آزمون، سطح فعالان این حوزه ارتقا پیدا می کند و می توان یک سری از کارهای مشاوره در حوزه فناوری اطلاعات و رایانه را به آنان واگذار کرد.
وی اضافه کرد: با همکاری اتاق بازرگانی برای صادرات خدمات فنی و مهندسی به کشور آذربایجان فعالیت می کنیم.
آشوری افزود: تعداد اعضای نظام صنفی رایانه استان زنجان به 100 عضو حقیقی و حقوقی می رسد که 13 مورد از آنها شرکت های دانش بنیان هستند.
3001/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.