مهدی ژاله چیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس طی چهار ماه اول امسال 90 هزار و 957 فقره کارت ملی هوشمند برای متقاضیان صادر شده که این روند همچنان ادامه دارد.
وی یادآوری کرد: تا کنون و از ابتدای اجرای طرح در سال 92، 584 هزار و 697 فقره کارت ملی هوشمند در این استان برای واجد شرایط صادر شده که این روند طی ماههای گذشته مناسبتر بود.
ژاله چیان افزود: طی ماه گذشته هشت هزار و 319 فقره کارت ملی هوشمند برای متقاضیان در این استان صادر شد که این تعداد طی خرداد امسال 19 هزار و 309 فقره بود.
وی اظهار داشت: این موضع بیانگر آن است که صدور کارت ملی هوشمند در استان حتی در مقایسه با ماههای اول امسال روند کاهشی دارد که این مهم در مناطق شهری نمود بیشتری دارد.
این مسئول ادامه داد: هم اکنون شمار متقاضیان برای درخواست کارت ملی هوشمند بسیار کمتر شده و دفاتر پیشخوان در قیاس با ماههای پایانی سال روزهای خلوت تری را سپری می کنند.
وی بیان کرد: عموم مردم به این موضوع توجه داشته باشند که هزینه های مربوط به ثبت نام کارت ملی هوشمند افزایش نیافته و از طرفی حداکثر طی 2 ماه صادر می شود.
معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی اداره کل ثبت احوال استان زنجان ادامه داد: طی ماههای گذشته گذشته فرآیند ثبت نام در 2 مرحله و به عبارتی دیگر در مدت 2 روز انجام می شد که این مهم اکنون به یک روز تقلیل یافته است.
وی خاطر نشان کرد: اداره کل ثبت احوال استان برای رفاه خاطر شهروندان ایستگاههای محل ثبت نام کارت ملی هوشمند شامل ادارات تابعه، دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر پستی را به 44 ایستگاه افزایش داده که آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان است.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.