فرماندار شهرستان ایجرود روز چهارشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: مسیر ارتباطی زنجان به سمت کردستان در دست چهار خطه شدن است، از این رو ایجاد مجتمع خدماتی رفاهی در سه راهی سعیدآباد که در ۵۰ کیلومتری زنجان واقع است، یک نیاز مهم به شمار می رود.

باب الله فتحی افزود: از طرفی به واسطه عبور زائران اربعین و نیز تردد مسافران و گردشگران از این مسیر اصلی، تقاضای دریافت خدمات در این محدوده از سوی شهروندان مطرح است.  

وی اظهار داشت: در زمان حاضر در سه راهی سعیدآباد هم مسجد بین راهی و هم رستوران و نیز برخی امکانات جزئی برای مسافران وجود دارد ولی به واسطه زیر ساخت های موجود، این محدوده محل مناسبی است که در قالب یک مجتمع خدماتی رفاهی، واحدهای انتظامی، اورژانس و هلال احمر و نیز راهداری در آن مستقر شود.   

فتحی با بیان اینکه اقدامات اولیه برای استقرار مراکز ارائه خدمات در این محدوده انجام شده است، گفت: بخشی از محدوده سه راهی سعیدآباد اوقافی است و ما نیازمندیم تا اداره کل اوقاف و امور خیریه در این رابطه پای کار بیاید و در زمینه استقرار مجتمع و واحدهای خدمات رسان به مردم نقش آفرینی پررنگی داشته باشد.  

فرماندار ایجرود با بیان اینکه به طور معمول در سه راهی سعیدآباد به واسطه وجود مسجد بین راهی، اتوبوس ها و نیز خودروهای شخصی برای استراحت توقف می کنند، اظهار داشت: از نیروی انتظامی هم انتظار می رود تا با راه اندازی مرکز خدمات انتظامی به شکل گیری یک مجتمع کامل بین راهی در این محدوده کمک کند.

وی به ضرورت استقرار واحد خدمات رسانی راهداری در سه راهی سعیدآباد ایجرود تاکید کرد و گفت: دستگاه‌ها و ماشین آلات راهداری در ایام زمستان برای بازگشایی مسیر، در سه راهی سعیدآباد مستقر می‌شوند، از این نظر تاسیس راهدارخانه در این محدوده نیز می تواند به ارائه مطلوب خدمات کمک زیادی کند.

فتحی خاطرنشان کرد: تجهیز و استقرار امکانات در سه راهی سعیدآباد ایجرود، از طریق ستاد اربعین، ستاد خدمات سفر و نیز ستاد مدیریت بحران استان در دست پیگیری است.  

شهرستان ایجرود با مساحت یک هزار و ۸۲۹ کیلومتر مربع در ۳۵ کیلومتری جنوب شهر زنجان واقع است. این شهرستان بیش از ۳۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۹۱ درصد جمعیت آن در روستاها ساکن هستند.

۳۰۸۸/۶۰۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.