محبت جمالی نیا روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمام تمهیدات لازم از سوی ستاد مدیریت بحران اتخاذ شده و دستگاه های خدمات رسان نیز به کار گیری شده و موانع مسیل ها و رودخانه ها برطرف شده است.
وی اظهار کرد: همچنین از اهالی روستاهای مسیل درخواست شده تا در 2 روز فعالیت سامانه قدرتمند بارشی منازل خود را ترک کنند که دچار مشکل نشوند.
فرماندار سرپل ذهاب گفت: با توجه به طغیان رودخانه ها و همچنین خطر مسیل ها از مسافران و عشایر درخواست شده تا از حریم رودخانه ها فاصله بگیرند و در مکان های پر خطر اطراق و تردد نکنند.
جمالی نیا افزود: در موج اول سامانه بارشی در مجموع 117 میلی متر باران در سرپل ذهاب بارید که 35 روستای شهرستان با قطعی آب مواجه شده و هم اکنون مشکل آب قطعی برخی روستاها برطرف شده است.
فرماندار سرپل ذهاب گفت: هم اکنون 13 روستای شهرستان با تانکر آبرسانی سیار می شود و ستاد مدیریت بحران نیز پای کار هستند تا در صورت نیاز به خدمات رسانی اقدام کنند.
وی اظهار کرد: تمام زلزله زدگان حریم رودخانه نیز در سوله های ورزشی با ایجاد تجهیزات کافی و امکانات اولیه اسکان داده شده اند و کانکس های آن ها نیز به جای امن منتقل شده اند.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت دارد.
زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر در 21 آبان سال 96 غرب استان کرمانشاه را لرزاند که بر اثر این حادثه 620 تن جان خود را از دست دادند و بیش از 12 هزار تن نیز مصدوم شدند.
3012/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.