نایب رییس شورای اسلامی شهر زنجان روز یکشنبه پیرامون این طرح به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به اقدامات انجام گرفته کارگاه پروژه سبزه میدان روز گذشته به پیمانکار منتخب تحویل شد که ۲ روز آینده با انتقال تجهیزات، امکانات و ماشین آلات نسبت به تجهیز کارگاه خود اقدام خواهد کرد.

سجاد خدایی افزود: با این اقدام به نوعی پروژه سبزه میدان رنگ عملیاتی به خود می گیرد و بر اساس قرار داد بین شهرداری و پیمانکار؛   این پروژه طی ۲ سال به سرانجام خواهد رسید که د رمدت یاد شده نظارت های لازم انجام خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: شورای دوره پنجم اسلامی شهر و شهردار یکی از رویکردهای اصلی خود را توجه به این طرح و اجرای ان در مدت تعریف شده به دور از شعار زدگی اعلام کرده اند که این مهم پس ازطی فرآیندهای لازم انجام گرفته است.

این عضو شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد:  هزینه اجرای طرح قبلی سبزه میدان ۱۰ هزار میلیارد ریال پیش بینی شده بود که با احتساب آن در شرایط کنونی حدود ۳۰ هزار میلیاردریال می‌شود،  حال آنکه هزینه اجرای طرح کنونی حدود یکهزار میلیاردریال پیش بینی شده‌است.

وی اظهار داشت:  در طرح سبزه میدان سعی بر این شده که با محوریت نگاه فرهنگی، اجتماعی پروژه تعریف و از نگاه تجاری سازی در آن اجتناب شود.

خدایی افزود: این طرح بر زمین مانده از دهه های گذشته در مدت تعیین شده حداث خواهد شد و با تحقق این مهم به انتظار مردم و مسئولین پایانی خوشی را رقم بزند.

اجرای طرح سبزه میدان نیز از دیگر پروژه های شاخص شهر زنجان محسوب می شود که در سال ۶۷ تصویب شد اما عملیات اجرای آن به طور رسمی شهریور سال ۹۳ با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.
این پروژه نیز به یپمانکاران متعددی سپرده و آخرین پیمانکار این پروژه شرکت کهن دژ میلاد بود که در سالجاری قرارداد همکاری آن با شهرداری لغو شد.

شهر زنجان به عنوان مرکز استان با چهار منطقه شهرداری ۴۳۰ هزار نفر جمعیت دارد.

۹۶۴۶/۸۰۶۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.