فتح الله حقیقی عصر پنجشنبه در شورای اداری استان که با حضور رئیس قوه قضاییه برگزار شد، خاطرنشان کرد: هر موقع در کشور اتحاد وجود داشته، دشمن مجبور شده از در تکریم با ملت ایران رفتار کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بخش هایی از اقدامات و فعالیت های انجام شده در استان اشاره کرد و اظهار داشت: تکریم واقعی مردم همواره جزو اولویت ها در استان است و در این راستا دید و ذهنمان به سرمایه گذاران برای ایجاد رونق اقتصادی، احترام آمیز است.

استاندار زنجان از راه اندازی کمیته رصد نارضایتی اجتماعی در این استان خبر داد و گفت: حضور در بین مردم و سفر مستمر به شهرها و روستاهای استان به منظور ارائه خدمات مطلوب جزو برنامه های اولویت دار مدیریت استان است.  

وی از پایلوت شدن استان زنجان برای اجرای پنجره واحد سرمایه گذاری خبر داد و گفت: در قالب این طرح ۳۲ فرآیند اداری مکانیزه شده و سیر مراحل اداری در این حوزه به ۲ ماه کاهش یافته است.

حقیقی با بیان اینکه واحد تولیدی تعطیل شده در استان نداشته ایم، افزود: طی مدت سه سال گذشته ۴۳ واحد تولیدی در استان زنجان به چرخه تولید بازگشتند.

استاندار زنجان از سرمایه گذاری صنعتی هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی در این استان خبر داد و گفت: ۴۸ درصد این سرمایه گذاری ها خارجی است.  

وی به رشد میزان مشارکت اقتصادی در استان زنجان به رقم ۴۴.۶ اشاره کرد و افزود: همچنین نرخ بیکاری در این استان از رقم ۸.۵ درصد به ۸.۳ درصد کاهش یافته که از این حیث زنجان رتبه ششم را در بین استان های کشور دارد.

۳۰۸۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.