سعیدامیدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سازمان همیاری شهرداری ها بصورت شفاف با سهامداران، پیمانکاران، سرمایه گذاران و نهادهای نظارتی وارد عمل شده که هدف نهایی آن توسعه روز افزون شهر است.
وی اظهار داشت: این سازمان از ظرفیت های بسیار خوبی برای توسعه عمرانی و اقتصادی استان برخوردار است در حالی که وجود موانع و چالش هایی انجام این مهم را با کندی مواجه کرده است.
امیدی افزود: پرونده های حقوقی و معوقات بانکی از جمله مشکلات حاد سازمان در سال های گذشته بود که در عمل انجام بسیاری از برنامه ها را با دشواری و حتی چالش اساسی مواجه کرد.
وی ابراز کرد: طی 6 ماهه گذشته فعالیت این سازمان با همکاری استانداری پیشرفت های خوبی در انجام کارها و به عبارتی بسیاری از قید و بندهای حاکم برداشته شده است.

** 12 پروژه در طرح گردشگری گاوازنگ زنجان
این مسئول ادامه داد: یکی از وظایف و نقش آفرینی این سازمان اجرای طرح گردشگری گاوازنگ شهر زنجان است که پروژه های مختلفی در نظر گرفته شده که البته موانع حقوقی خاصی نیز وجود دارد.
امیدی افزود: حذف این موانع نیازمند تعامل و همراهی بسیاری از دستگاه های متولی است که این مهم تا کنون نتایج خوبی به دنبال داشته است.
وی اضافه کرد: مشخص ترین پروژه این طرح انتهای گاوازنگ ضلع هاپیر مارکت(فروشگاههای چند منظوره) است که از بهترین مصالح، طراحی ها و تجهیزات در آن استفاده شده و هم اکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به زودی به بهره برداری می رسد.
امیدی افزود: طرح گردشگری گاوازنگ شهر زنجان 12 پروژه از جمله هتل، رستوران، کافی شاپ و مکان های ارائه دهنده خدمات گردشگری در بازه زمانی سه ساله در نظر گرفته است.
وی بیان کرد: با برنامه ریزی ها تلاش می شود، برای شتاب بخشی به اجرای پروژه ها موانع و مشکلات برطرف شود.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان خاطرنشان کرد: بر این اساس در طرح گردشگری گاوازنگ زنجان سرمایه گذار برای سرمایه گذاری سنگین در این منطقه از وجود گردشگر بالا، اطمینان بالایی داشته باشد در حالی که شمار مراجعین درون استانی پاسخگوی این پروژه ها نیست و شرایطی باید فراهم شود تا از خارج استان نیز گردشگر وارد شود.
به گزارش ایرنا، استان زنجان 21 شهرداری دارد و سهامداران سازمان همیاری شهرداری مجموعه شهرداری های استان را شامل می شود.
به گزارش ایرنا، سازمان همیاری شهرداری ها یک سازمان عمومی غیردولتی است، که استاندار رئیس شورای سازمان، معاون عمرانی استاندار رئیس هیات مدیره و سهامداران نیز شهرداری های استان هستند.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.