خبرنگاران دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان در پنجمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان موفق به کسب سه مقام و یک عنوان شایسته تقدیر شدند.

 

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، پنجمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد که حاصل رقابت خبرنگاران ایسنا با سایر رسانه‌ها، کسب دو مقام اولی، یک جایگاه دومی و یک عنوان شایسته تقدیر بود.


در بخش گزارش خبری ـ تحلیلی مطبوعات، سجاد کریمی از نشریه رویداد آذربایجان به مقام نخست دست یافت، مهدی سهرابی از روزنامه صدای زنجان عنوان دومی را از آن خود کرد و آذر عباسی از نشریه موج بیداری حائز رتبه سوم شد. در بخش گزارش خبری ـ تحلیلی خبرگزاری‌ها نیز ملک‌ناز نجفی از پایگاه خبری موج رسا عنوان نخست را کسب کرد و زهرا رسولی به همراه سمیه محرمی از خبرگزاری فارس به ترتیب عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.

 

در بخش مقاله، سرمقاله و یادداشت، هیچ‌یک از آثار ارسالی به جشنواره نتوانست رتبه نخست را از آن خود کند، این در حالی است که سمیه میناخانی و مهدی سهرابی از روزنامه صدای زنجان به ترتیب به عناوین دوم و سوم دست یافتند. همچنین در این بخش هوشنگ شیخی از ماهنامه رویداد آذربایجان، محسن احمدی از نشریه شهاب زنجان و سکینه محمدی از هفته‌نامه بیان خدابنده شایسته تقدیر شناخته شدند.

 

رتبه اول بخش تیتر مطبوعات به حسین دولتیاری از هفته‌نامه صنعت و تجارت زنجان رسید، حسن اکبری از ماهنامه سپهر خمسه و زهرا هادیلو از روزنامه همشهری به ترتیب حائز رتبه‌های دوم و سوم شدند. جایزه ویژه هیئت داوران در این بخش به روزنامه صدای زنجان رسید.

 

در بخش تیتر خبرگزاری‌ها، پریسا یوسفی از خبرگزاری ایسنا رتبه نخست را از آن خود کرد، سعیده شریفی از همین رسانه به جایگاه دوم دست یافت و رحیم مقدمی از خبرگزاری مهر سوم شد. در این بخش فاطمه تاج‌بخش از خبرگزاری ایسنا و زهرا رسولی از خبرگزاری فارس شایسته تقدیر شناخته شدند.

 

در بخش خبر این جشنواره، دست مطبوعات از جوایز کوتاه ماند اما در بین خبرگزاری‌ها، ملک‌ناز نجفی از پایگاه خبری موج رسا، حسن اکبری و پرویز غفاری از خبرگزاری ایرنا دست‌کم عنوان شایسته تقدیر را کسب کردند. هیئت داوران در بخش مصاحبه مطبوعات، سمیه میناخانی و مهدی سهرابی از روزنامه صدای زنجان را به طور مشترک به عنوان رتبه نخست معرفی کردند و علی‌اکبر شیوخی از دو هفته‌نامه عصر ملت و سجاد کریمی از ماهنامه رویداد آذربایجان به ترتیب به رتبه‌های دوم و سوم دست یافتند.

 

در بخش مصاحبه خبرگزاری‌ها هیچ اثری نیز موفق به کسب رتبه اول و دوم نشد اما رتبه سوم به طور مشترک به فاطمه تاج‌بخش از خبرگزاری ایکنا و حسین عباسی به همراه علی الماسی از پایگاه خبری موج رسا رسید. همچنین اکرم بیات از خبرگزاری ایرنا و زهرا مقدمی از خبرگزاری مهر عنوان شایسته تقدیر را کسب کردند.

 

در بخش عکس نیز عکاسان نتوانستند نظر هیئت داوران را برای جایگاه‌های دوم و سوم جلب کنند و امیرحسین ناسوتی از خبرگزاری فارس اول شد. همچنین در بخش طراحی و صفحه‌آرایی، مهران محمودی از نشریه رویداد آذربایجان حائز رتبه اول شد، بهرام بلنداقبال از روزنامه صدای زنجان عنوان شایسته تقدیر را کسب کرد و این بخش نفرات دوم و سوم نداشت‌.

 

گفتنی است، رسانه‌های برتر در بخش موضوعی جشنواره نیز معرفی شدند که خبرگزاری ایسنا با موضوع آسیب‌های اجتماعی و خبرگزاری ایکنا با موضوع دین و معنویت حائز زتبه شدند.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.