خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان در پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر توانست تنها رتبه نخست خبرگزاری‌ها را از آن خود کند.

 

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با حضور بیش از ۱۰۰ فعال رسانه‌ای در سالن‌ همایش‌های شهید شهریاری صدا و سیمای مرکز زنجان برگزار و نفرات برتر این جشنواره معرفی و تجلیل شدند.

 

در بخش خبر، آذر عباسی از نشریه موج بیداری حائز رتبه اول شد، ملک‌ناز نجفی از پایگاه خبری موج رسا عنوان دوم را کسب کرد و سکینه محمدی از نشریه کسب و کار به مقام سوم رسید.

 

هیئت داوران در بخش گزارش، الهام احمدی از صدای زنجان را به عنوان نفر اول معرفی کردند، زهرا رسولی از خبرگزاری فارس و سولماز شهبازی از خبرگزاری مهر به طور مشترک به مقام دوم دست یافتند و اعظم شامی از خبرگزاری ایرنا سوم شد.

 

پریسا یوسفی از خبرگزاری ایسنا جایزه نفر نخست بخش تیتر را از آن خود کرد. علی الماسی از هفته‌نامه رویداد آذربایجان رتبه دوم را به دست آورد و حسن اکبری از نشریه سپهر خمسه به مقام سومی رسید.

 

در بخش یادداشت، میثم سلطانی از نشریه پژواک اول شد، معصومه نوروزی از روزنامه صدای زنجان عنوان دوم را کسب کرد و ابوالفضل اجلی از نشریه اقتصاد زنجان رتبه سوم را از آن خود کرد.

 

در بخش عکس هیچ‌یک از شرکت‌کنندگان نظر هیئت داوران را به خود جلب نکرد اما امیرحسین ناسوتی از خبرگزاری فارس و حسین عباسی از پایگاه خبری موج رسا به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند. بخش کاریکاتور نیز رتبه اول و سوم نداشت و فائزه تقیلو از نشریه ندای شهروند در جایگاه دوم ایستاد.

 

در بخش چندرسانه‌ای، مجید اردا از فضای مجازی صدا و سیمای مرکز زنجان و مریم محمدی از بخش خبر صدا و سیمای مرکز زنجان به ترتیب اول و دوم شدند و سحر خداکرم از روزنامه مردم نو به همراه زهرا شیرمحمدی از صدا و سیمای مرکز زنجان به طور مشترک سوم شدند.


گفتنی است، در چهارمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در زنجان نیز تنها عنوان نخست خبرگزاری‌ها به ایسنا اختصاص داشت و در این دوره نیز توانست برای دومین سال پیاپی این عنوان را از آن خود کند. همچنین داوری این دوره از جشنواره برخلاف سال گذشته که بر اساس موضوع آثار داوری شده بود، در قالب بخش‌هایی چون گزارش، تیتر، خبر و ... در معرض داوری قرار گرفت.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.