مدیر بازاریابی و تبلیغات جهاددانشگاهی استان قزوین گفت: طبق نظرسنجی صورت گرفته در ابتدای سال 98، 77 درصد از افرادی که از مراکز مختلف جهاددانشگاهی در استان قزوین، خدمات درمانی و آموزشی دریافت کرده‌اند از آن رضایت داشتند.

زهرا تقی‌زاده، مدیر بازاریابی و تبلیغات جهاددانشگاهی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قزوین، اظهار کرد: افکار سنجی میزان رضایت مردم از روند دریافت خدمات یک معیار مهم برای سنجش عملکرد مراکز مختلف جهاددانشگاهی در استان قزوین است.

وی بیان کرد: طبق نظرسنجی صورت گرفته در ابتدای سال 98، 77 درصد از افرادی که از مراکز مختلف جهاددانشگاهی در استان قزوین، خدمات درمانی و آموزشی دریافت کرده‌اند از آن رضایت داشتند.

مدیر بازاریابی و تبلیغات جهاددانشگاهی استان قزوین از این نتایج اظهار خرسندی کرد و گفت: ما در مراکز مختلف درمانی و آموزشی سالانه میزبان بالغ‌بر 30 هزار نفر از سراسر استان هستیم و خرسندیم که تلاش‌های همکاران در ارائه خدمات باکیفیت نتیجه‌بخش بوده است.

وی ادامه داد: در برنامه‌های سال جاری در تلاشیم تا با ارائه خدمات متمایز بتوانیم علاوه بر رفع نیازهای مردم استان در زمینه‌های آموزشی و درمانی رضایت حداکثری مخاطبین را جلب کنیم.

مدیر بازاریابی و تبلیغات جهاددانشگاهی استان قزوین در پایان از اعتماد مردم به مجموعه جهاددانشگاهی تشکر و اعلام کرد: میزان رضایت‌مندی شهروندان از عملکرد مراکز جهاددانشگاهی استان با کمک مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران (ایسپا) به‌صورت مستمر رصد می‌شود و کسب رضایت حداکثری ایشان، از اهداف و برنامه‌های اصلی ما در این مجموعه خواهد بود.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.