فرماندار شهرستان ماهنشان روز شنبه با بیان این مطلب در جمع مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان ماهنشان گفت: از محورهای مهم و پیشران توسعه در این شهرستان توسعه صنایع دستی، تکمیل زنجیره های تولید، تغییر الگوی کشت، احداث واحدهای بسته بندی و فرآوری محصولات باغی و برند سازی این محصولات و توسعه کسب و کارهای خرد است.
مجتبی نوری کشت گیاهان دارویی را در همین راستا ذکرکرد و اظهار داشت: تاپایان امسال در ۵۰۰ هکتار از اراضی شیب دار شهرستان ماهنشان گیاهان دارویی کشت می‌شود.

فرماندار ماهنشان با تاکید بر لزوم ایجاد اشتغال پایدار با هدف رشد و توسعه متوازن در بخش های مختلف، یادآورشد: یکی از اهداف مهم طرح توسعه پایدار روستایی، ایجاد اشتغال پایدار در این مناطق است.

نوری همچنین در جمع دهیاران شهرستان ماهنشان با بیان اینکه در اجرای پروژه های عمرانی در سطح روستاها ضمن صرفه جویی مالی و  اعمال نظارت های لازم باید هزینه های صورت گرفته با بودجه تصویب شده دهیاری‌ها مطابقت لازم را داشته باشد گفت: دهیاران انضباط مالی را سر لوحه اقدامات خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: دهیاران در اجرای پروژه های عمرانی روستاها رضایت اکثریت مردم را در نظر گرفته و بر اساس نقشه طرح هادی اقدام کنند.

نوری یادآورشد: سال گذشته با همکاری بنیاد مسکن شهرستان ماهنشان بیش از ۱۰۵ هزار مترمربع از محل قیر مشارکتی و اعتبارات دهیاری‌ها، آسفالت ریزی معابر در سطح روستاهای شهرستان انجام شد و در سال جاری هم معابر چندین روستا با عقد تفاهم نامه با بنیاد مسکن در روزهای آینده آسفالت ریزی خواهند شد.

۶۰۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.