به گزارش ایرنا، صادق نجفی روز چهارشنبه در نشست با مدیران شهرک های صنعتی و انجمن صنایع استان البرز،افزود: این واحدها از میان صنایعی که دارای بازار مصرفی هستند را با هدف ایجاد اشتغال و رشد و توسعه اقتصادی انتخاب خواهند شد و در 3 سال آینده ظرفیت آنها تکمیل می شود.
وی با بیان اینکه توسعه بازارهای داخلی و خارجی برای عرضه تولیدات صنعتی ایرانی مهمترین گام برای برون رفت از مشکلات اقتصادی و اشتغال است ، گفت: بطور قطع، تحقق این امر همکاری اقشار مختلف مردم، سازمان ها و دستگاه های اجرایی را می طلبد.
وی ارتقای سواد صادراتی و پیدا کردن راه ورود به بازارهای صادراتی در جهان را ضروری دانست و اظهار داشت : شرکت در نمایشگاه های مختلف کمک شایانی در تحقق اهداف یاد شده خواهد داشت.
نجفی افزود: تعطیلی بخشی از واحدهای تولیدی و صنعتی سبب نارضایتی شده و باید وارد میدان عمل شد و به صورت جهادی برای رفع مشکلات اقتصادی واحدهای تولیدی، صنعتی و مردم گام های بلندی برداشت.
وی با بیان اینکه امیدواریم منطقه ویژه اقتصادی پیام کرج برای احیا و بهبود بخش صنایع، اقتصاد و اشتغال البرز همچنین کشور توسعه و گسترش داده شود افزود: رفع مشکل سوخت این منطقه اقتصادی در دستور کار قرار دارد.
نجفی با تاکید بر اینکه بدون شک توسعه و رفع مشکلات منطقه ویژه اقتصادی پیام کرج نقش مفیدی را در ابعاد مختلف برای کشور به همراه خواهد داشت، بیان داشت: مناطق ویژه اقتصادی نظیر منطقه ویژه اقتصادی پیام حلقه مفقوده تولید و اقتصاد کشور هستند که باید مورد توجه قرار گیرند.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور گفت: در تلاش هستیم قیمت زمین در شهرک های خصوصی همانند شهرک های دولتی یکسان باشد تا زمینه فعالیت فعالان بخش های خصوصی تسهیل شود.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب **انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.