به گزارش ایرنا عبدالکریم گراوند روز یکشنبه در نشست با عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست ایران افزود:باید در چارچوبی که آیین‌نامه تعیین کرده، این تسهیلات در کمترین زمان و بدون مانع‌تراشی به افراد واجد شرایط پرداخت شود.
وی بااشاره به ضرورت سرعت بخشی مسوولان و همکاری نظام اداری برای ایجاد فرصت های شغلی جدید یادآورشد:دستگاه‌های اجرایی هم باید در اجرای طرح‌ها دقت کنند تا ضمانت اجرایی داشته و هزینه کرد تسهیلات پرداختی انحراف نداشته باشند.
استاندار بوشهر اظهارداشت:حوزه آی تی، نقش بی‌بدیلی در سلامت، اشتغال و امنیت پایدار دارد و تقویت این حوزه موجب موفقیت و پیشرفت روزافزون است.
گراوند افزود: وزارت ارتباطات نقش روشنی‌بخشی و شفاف‌سازی دارد و در حوزه اشتغال نیز نقش این مجموعه غیر قابل انکار است.
استاندار بوشهر با تاکید بر اهمیت همدلی و همراهی مسئولان یادآورشد: همدلی موجب هم‌افزایی و پیشرفت در امور می‌شود و هر کجا، همدلی و همراهی نباشد، پیشرفت آسیب می‌بیند .
عضو هیات مدیره شرکت ملی پست ایران نیز با تقدیر از تلاش‌های استاندار بوشهر گفت:دولت برای رونق و توسعه روستاها اقدامات مهمی انجام داده و در ایجاد اشتغال روستایی نیز اهتمام دارد.
علیرضا زرگوش با اشاره به تلاش‌های دولت یازدهم و دوازدهم برای ایجاد اشتغال روستایی افزود:پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در روستاها با مدیریت خوبی در حال انجام است و امیدواریم منجر به ایجاد مشاغل پایدار برای روستاییان شود.
6045/6047** خبرنگار: مونا عیدان ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.