سیدعلی آقا زاده روز یکشنبه در حاشیه نشست بررسی مشکلات چند تن از شهروندان در گفت و گو با ایرنا در اراک افزود: تیم مدیریتی استان مرکزی در بهره گیری از ظرفیت های جدید در اشتغالزایی تمامی تلاش را به کار گرفته است.
وی بیان کرد: برخی از مجوزها برای اشتغالزایی دستخوش مسائل و مشکلاتی همانند خشکسالی های اخیر، محدودیت منابع آبی و رکود در کانون های تولید است و انتظار می رود متقاضیان این مسائل را درک کنند و کندی یا مخالفت در اعطای مجوز را به عنوان سنگ اندازی در کار قلمداد نکنند.
استاندار مرکزی ادامه داد: منابع آبی کشور و استان مرکزی محدود است و نمی توان در شرایط کنونی بر توسعه طرح های 'آب بر' تکیه کرد و اگر مخالفتی با متقاضی در این حوزه بوده به معنای جلوگیری از ایجاد اشتغال پایدار نیست بلکه باید طرح های اشتغال منطبق با شرایط و بضاعت استان تعریف و اجرا شود.
آقازاده اظهار کرد: برخی از مقررات و ضوابط نیز محدودیت هایی برای صدور مجوزها ایجاد می کنند اما توصیه می شود همه مدیران دستگاه های اجرایی با استفاده از حداکثر اختیارات قانونی در راستای رفع مشکلات متقاضیان و سرمایه گذاران به میدان بیایند.
استاندار مرکزی افزود: اگر طرحی بنا بر مصلحت قانونی امکان ادامه پیگیری ندارد باید به صورت شفاف تعیین تکلیف شود.
وی تاکید کرد: تکریم ارباب رجوع تکلیف اصلی مسئولان به عنوان خادمان ملت است و مهمترین وظیفه مسئولان تلاش برای رفع مشکلات و خدمت بی منت است.
استاندار مرکزی بیان کرد: دیدار مدیران با شهروندان باید به عنوان یکی از اولویت های مهم در دستور کار مسئولان باشد.
در سومین نشست عمومی سید علی آقازاده استاندار مرکزی با شهروندان، مشکلات پنج نفر از اقشار مختلف این استان بررسی و رهنمود های لازم صادر شد.
در سال جاری پنج نشست ملاقات مردمی با شهروندان استان مرکزی برگزار شده که در این نشست ها مسائل و مشکلات 55 نفر به صورت مستقیم بررسی شده است.
استان مرکزی با یک میلیون و 429 هزار و 475 نفر جمعیت دارای 12 شهرستان و 33 شهر است.
3005/6013/خبرنگار: معصومه صفری *** انتشار دهنده: مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.