استاندار هرمزگان گفت: در حوزه فناوری اطلاعات ظرفیت خوبی برای ایجاد اشتغال با استفاده از بستر دیجیتال وجود دارد و باید این امر در استان موردتوجه جدی قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، فریدون همتی در نشست کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان هرمزگان بر لزوم فعال شدن گروه‌های کاری تخصصی ذیل این کارگروه تأکید و بیان کرد: گزارش اقدامات گروه‌های کاری باید در هر جلسه از کارگروه ارائه شود.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی، ایده‌ها و نیازهای خود در حوزه‌های پژوهش، آموزش، فناوری و نوآوری را به این کارگروه ارائه دهند.

استاندار هرمزگان افزود: در حوزه فناوری اطلاعات ظرفیت خوبی برای ایجاد اشتغال با استفاده از بستر دیجیتال وجود دارد و باید این امر در استان موردتوجه جدی قرار گیرد.

همتی در ادامه به مطالعات حوزه گردشگری استان هرمزگان اشاره کرد و اظهار کرد: از درون این مطالعات باید تمامی ظرفیت‌های گردشگری استان به‌صورت دقیق شناسایی شوند و راهکارهایی برای به‌کارگیری و فعال‌سازی آن‌ها ارائه شود تا پیشرفت‌های خوبی در حوزه گردشگری داشته باشیم.

وی عنوان کرد: ارتقای سطح گردشگری در هر جامعه‌ای می‌تواند موجب پویایی و افزایش تعاملات فرهنگی در آن جامعه شود و باید به تقویت نیروی انسانی و آموزش در حوزه گردشگری توجه بسیاری داشته باشیم.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: توسعه فعالیت‌های بوم گردی با ارائه آموزش‌های تخصصی در این حوزه از مواردی است که باید در هرمزگان با جدیت پیگیری و انجام شود.

همتی خاطرنشان کرد: گردشگری ثروتی پایان‌ناپذیر برای هر جامعه است و روزبه‌روز می‌توان ظرفیت‌های جدید از درون آن شناسایی کرد و باید تبلیغ گسترده‌ای برای معرفی جاذبه‌های گردشگری داشته باشیم.

استاندار هرمزگان همچنین بر ضرورت تسریع در راه‌اندازی اپلیکیشن و پرتال جامع گردشگری استان هرمزگان تأکید کرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.