مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان زنجان گفت: جامعه از خبرنگاران انتظار دارد که اخبار مستند، شفاف و روشنگرانه را انتقال دهند‌.

 

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، قاسم محمدی با حضور در این خبرگزاری به مناسبت روز خبرنگار، اظهار کرد: حوزه خبر و خبررسانی عرصه حساسی است و جامعه انتظار انتشار خبرهای شفاف، مستند و روشنگرانه دارد که این موضوع در خبرگزاری ایسنا مشهود است.

 

وی با اشاره به اینکه باید در حوزه دفاع‌مقدس بیشتر کار شود، تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره در سخرانی‌های‌شان موضوع دفاع‌مقدس را مورد تاکید قرار دادند و از همه اقشار جامعه به‌ویژه جوانان انتظار دارند که به این ارزش‌ها توجه کنند.


 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان زنجان با بیان اینکه امروز آرمان‌ها و آرزوهای شهدا محقق شده است، یادآور شد: در دوران هشت سال دفاع‌مقدس با کمترین امکانات مقابل دشمن ایستادیم و گویی جنگ جهانی کوچکی بود که آمریکا قصد داشت نظام جمهوری اسلامی را ساقط کند اما توانستیم از مرحله حساس و بحرانی عبور کنیم و کشور را به نقطه مطلوب برسانیم.


 

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع‌مقدس هم انعکاس دلاوری رزمندگان به عهده خبرنگاران بود، تصریح کرد: رسانه‌های ارزشی حساسیت ویژه‌ای در نگارش اخبار دارند تا به نفع کسی قلم نزنند و حقی باطل نشود. باید مردم را روشن و مسائل روز و مهم مملکت را تبیین کنند.

 

این مسئول با اشاره به اینکه سال گذشته ۳۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع‌مقدس رونمایی شد، بیان کرد: امسال هم بیش از ۴۰ عنوان کتاب رونمایی می‌شود و ۸۰ درصد نویسندگان را بانوان تشکیل می‌دهند.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.