مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: تعزیرات حکومتی با قاچاقچیان برخورد جدی دارد.

 

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: یکی از بیشترین پرونده‌های وارده به تعزیرات حکومتی مربوط به محموله‌های قاچاق است که سیگار در این بین بیشترین میزان قاچاق را دارد.

 

این مسئول ادامه داد: اخیرا نیز محموله نفت سفید یارانه‌ای قاچاق که در واقع بزرگ‌ترین محموله بود کشف شد و این محموله شامل ۱۹ هزار لیتر نفت سفید بود که از یک دستگاه تریلی توقیف شده است.

 

وی با بیان اینکه محموله بارنامه مثبته نداشته و باید در داخل شبکه مصرف می‌شد است، افزود: این محموله از ارومیه به سمت تهران در حرکت بوده و ارزش محموله مکشوفه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال ارزیابی شده و راننده این خودرو اقدام به حمل ساخت قاچاق کرده بود.

 

ممیزی تصریح کرد: طبق رای صادره متهم به ضبط سوخت و پرداخت ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان، یادآور شد: امسال ۲۸ محموله فرآورده‌های نفتی در استان کشف و ضبط شده که از این تعداد ۲۷ پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته که نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

 

وی با تاکید بر برخورد جدی تعزیرات با قاچاقچیان، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم که با این کار از افزایش قاچاق جلوگیری کنیم و از آنجایی که قاچاق کالا، پدیده‌ای وسیع و گسترده است و برای مبارزه با این پدیده، باید از ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی به‌ویژه رسانه‌ها استفاده کرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.