مدیرکل کمیته‌امداد استان زنجان گفت: تلاش می‌کنیم که با نیازسنجی صحیح و به موقع، زمینه ارائه خدمات موردنیاز مددجویان در بخش مسکن را فراهم کنیم.

 

هدایت صفری در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، با تاکید بر این‌که خدمات در حوزه مسکن به صورت هدفمند ارائه می‌شود، اظهار کرد: طی سه ماه نخست امسال، ۱۸۳ خدمت در حوزه مسکن به مددجویان زنجانی ارائه شده است که مواردی از جمله ساخت، تکمیل، خرید، تعمیرات کلی و جزیی، به‌سازی و مقاوم‌سازی مسکن، ساخت سرویس بهداشتی و تأمین ودیعه مسکن را شامل می‌شود.

 

این مسئول ادامه داد: به‌ منظور ارائه خدمات مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته‌امداد استان زنجان طی سه‌ ماهه اول سال‌جاری بیش از ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل منابع این نهاد، تسهیلات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و کمک‌های مردمی هزینه شده است؛ در واقع تامین مسکن مددجویان این نهاد با کمک خیران و مشارکت دستگاه‌های اجرایی، اولویت امسال برنامه‌ها بوده و باهم‌افزایی منابع داخلی کمیته‌امداد و کمک‌های مردمی محقق می‌شود.

 

وی با اشاره به این‌که خدمات ارائه شده، مناطق مختلف استان را شامل می‌شود، افزود: پارسال بیش از ۱۲ میلیارد و ۴۴۷ میلیون تومان در بخش مسکن مددجویان سرمایه‌گذاری شد و از مجموع مبالغ هزینه شده برای ارائه خدمات عمرانی، 2 میلیارد و ۸۹ میلیون تومان از محل تسهیلات پرداختی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت تأمین شده بود.

 

صفری، توجه به مناطق محروم و روستایی را از اولویت‌های مهم کمیته‌ا‌مداد استان زنجان در ارائه خدمات مختلف به مددجویان تحت حمایت عنوان و خاطرنشان کرد: با همین رویکرد، از مجموع خدمات مسکن ارائه ‌شده به مددجویان تحت حمایت طی سه‌ ماهه اول سال‌جاری، ۱۶۰ مورد در مناطق محروم و روستایی ارائه شده است.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.