هدایت صفری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سال گذشته سه هزار و 315 مورد خدمت در بخش مسکن در قالب ساخت، تکمیل، خرید ، تعمیرات کلی و جزئی و بهسازی و مقاوم سازی مسکن و ساخت سرویس بهداشتی در مناطق مختلف این استان به مددجویان زنجانی ارائه شد.
وی اظهار داشت: کمیته امداد استان سال گذشته بیش از 12میلیارد و 447میلیون تومان در بخش مسکن مددجویان سرمایه گذاری کرد که از مجموع مبالغ هزینه شده، 2 میلیارد و 89 میلیون تومان از محل تسهیلات پرداختی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت بود.
صفری ادامه داد:10میلیارد و 358میلیون تومان نیز به صورت بلاعوض برای ارائه خدمات مسکن به مددجویان تحت حمایت در سال گذشته هزینه شد.
وی یادآور شد: از مجموع کمک های بلاعوض هزینه شده برای ارائه خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد پنج میلیارد و 455میلیون تومان از محل مشارکت مردمی و خیران تامین شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با بیان اینکه سال گذشته 180 مددجو در این استان خانه دار شدند، گفت: توجه به مناطق محروم و روستایی از اولویت های مهم کمیته امداد در ارائه هر نوع خدمت به گروههای هدف است.
وی خاطرنشان کرد: ازمجموع خدمات مسکن ارائه شده به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در سال گذشته، یک هزار و 458 مورد معادل 44 درصد مجموع خدمات در مناطق محروم بوده است.
به گزارش ایرنا، 28 هزار 318 خانوار با جمعیت 54 هزار و 980 نفر از خدمات این نهاد در قالب کمک معیشت بگیر و غیر کمک معیشت بگیر در استان بهره مند هستند.
9646/3088
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.