به گزارش ایرنا، روابط عمومی کمیته امداد استان کرمانشاه روز شنبه به نقل از حسین خدرویسی اظهار داشت: با اعتبار درنظرگرفته شده، 2 هزار و 161 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد احداث و تعمیر شده است.
وی ادامه داد: از این تعداد، یک هزار و 700 واحد مورد تعمیر و بازسازی قرار گرفته و 353 واحد نیز در سطح شهر و روستا احداث شده است.
خدرویسی تصریح کرد: یکی دیگر از اقدام های انجام شده، انجام حصارکشی، لوله کشی و احداث سرویس های بهداشتی برای بیش از 80 واحد مسکونی بوده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه، میزان اعتبار هزینه شده برای اقدام های جانبی صورت گرفته را نیز یک میلیارد و 840 میلیون ریال عنوان کرد.
وی با بیان اینکه کمک های عمرانی این نهاد در قالب تسهیلات بلاعوض و وام های قرض الحسنه در اختیار خانوارهای تحت حمایت قرار می گیرد، عنوان کرد: صاحب خانه شدن تمامی مددجویان مستاجر و فاقد منزل مسکونی از برنامه های این نهاد حمایتی است.
در استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت، 68 هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر 200 هزار نفر از حمایت ها و خدمات معیشتی، فرهنگی، مسکن و درمانی کمیته امداد بهره مند هستند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.