به گزارش ایرنا، مجید مومنی روز پنجشنبه در جریان دیدار استاندار قزوین با کارکنان کمیته امداد افزود: برای آزادی زندانیان سه میلیارد ریال توسط کمیته امداد و کمک های مردمی تامین شده و لازم است که برای پنج میلیارد ریال دیگر تمهیدات و همکاری های لازم صورت پذیرد.
وی در مورد جمعیت تحت پوشش کمیته امداد اظهار داشت: با اینکه از ابتدای سال تا کنون جمعیت مستمری بگیران کمیته امداد 20 هزارنفر تقلیل یافته، اما جنگ اقتصادی دشمن مجددا باعث افزایش این جمعیت شد.
مومنی همچنین گفت : درحال حاضر 29 هزار نفر تحت پوشش مستمر کمیته امداد قزوین هستند و 15 هزار خانوار نیز به صورت غیر مستمر از خدمات کمیته امداد بهره مند می شوند.
این مسئول اظهار داشت: از ابتدای سال جاری 900 سری جهیزیه و 6 هزار فقره تسهیلات با پرداخت 30 تا 50 میلیون ریال توسط صندوق امداد ولایت به مددجویان پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه برای هفت هزار و 300 مددجو فرصت اشتغالزایی ایجاد شده است، گفت: طی بررسی های صورت گرفته 9 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد مستعد اشتغال هستند که در سال جاری توانستیم برای 2 هزار و 800 خانوار اشتغالزایی ایجاد کنیم.
مومنی به تامین هزار و 425 مسکن مددجویان تا پایان شهریور سال 98 اشاره کرد و گفت: تحویل 425 واحد مسکونی مهر و همچنین 150 مسکن روستایی از جمله اقداماتی بودکه در سال جاری انجام شد و امید است تا انتهای سال آینده مددجوی بدون مسکن نداشته باشیم.
مدیرکل کمیته امداد قزوین یادآور شد: امسال در جشن نیکوکاری با افزایش 2 برابری کمک های نقدی روبرو بودیم و تاکنون 59 میلیارد ریال کمک های مردمی اهداء شده که این رقم تا شروع سال جدید به 80 میلیارد ریال می رسد.
9925/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.