فتح الله حقیقی روز چهارشنبه در آیین اختتامیه اردوی منطقه ای امید و نشاط اعضای کانون های دانشجویی هلال احمر با بیان اینکه فعالیت های داوطلبانه در هلال احمر قابل ارزش گذاری نسیت، افزود: در روزهای آغازین سال جاری شمار قابل از توجهی از جوانان هلال احمر به جای بودن در کنار خانواده، خدمت رسانی به مردم و مسافران را ترجیح دادند.

وی ادامه داد: در روزهای آغازین امسال با وجود افزایش ۲ و نیم برابری بارش ها دراستان زنجان باتوجه به تدابیر اتخاذ شده حادثه قابل توجهی ناشی از سیل در استان رخ نداد.

حقیقی با بیان اینکه مردم زنجان حدود ۲۰ میلیارد تومان به سیل زدگان در استان های مختلف کشور کمک کردند، اظهار داشت: حضور جوانان در عرصه خدمت رسانی به سیل زدگان قابل کتمان نیست.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود وجود انجمن خیریه مهرانه را از سند های اطلاق عناوین استان مهر و محبت و استان خیریه ها به زنجان عنوان کرد و گفت: در انجمن خیریه مهرانه بالغ بر ۶۵۰ نفر از شهروندان زنجانی فعالیت می کنند که فقط ۵۰ نفر از آنان حقوق بگیر هستند و مابقی به صورت داوطلبانه خدمت می کنند. 

وی با بیان اینکه شهروندان استان زنجان ماهانه ۷۰۰ میلیون تومان به مهرانه کمک می کنند، افزود: مرکز درمانی این خیریه که از نظر کیفیت و تجهیزات در کشور بی نظیر است به صورت رایگان مبتلا به سرطان را درمان می کند.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود داشتن صبر، پشتکار و استقامت را عامل موفقیت جوانان ذکر کرد و گفت: جوانان نباید خود را با امور کوچک و ناچیز سرگرم کنند بلکه لازم است با تعریف هدف های بزرگ، در راه رسیدن به آنها پشتکار داشته باشند.

نماینده مردم زنجان و طارم نیز در این مراسم در سخنانی با بیان اینکه اکنون کشور نیاز به جوانان و توانمندی های آنان دارد، گفت: باید باور داشته باشیم پیشرفت امروز و فردای کشور به دست جوانان رقم می خورد.

علی وقف چی با بیان اینکه درآینده نه چندان دور اتفاقات خوبی در حوزه اقتصادی در  کشور رخ خواهد داد، اظهار داشت: با تکیه بر توانمندی جوانان و با یک جراحی اقتصادی  که تا امروز دردهای آن را کشیده ایم، آینده روشنی درانتظار کشور است.

۳۰۸۸

، 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.