عباس جدیدی عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در بخش درمانی و چشم پزشکی موسسه خیریه مهد کرامت پزشکان متخصص در بخش های مختلف مانند بیماری های شبکیه و دیابت، تزریقات چشمی، افتادگی پلک، زیبایی چشم و گلکوم یا آب سیاه ارایه خدمت می کنند.
وی ادامه داد: برای ارائه خدمات مطلوب به مراجعه کنندگان و تکمیل تخصص های مختلف در بخش چشم پزشکی 6 پزشک برجسته برای ویزیت بیماران از تهران به سمنان می آیند.
وی با بیان این که تمام تجهیزات مورد نیاز در زمینه چشم پزشکی در مرکز چشم پزشکی موسسه خیریه مهد کرامت موجود است، ابراز داشت: اکنون این موسسه تنها مرکز ارائه دهنده خدمات چشم پزشکی به صورت تجمیع شده است.
جدیدی تصریح کرد: درمان در این موسسه خیریه برای افراد نیازمند و قشر محروم جامعه و افرادی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان سمنان هستند، رایگان انجام می شود و عموم مردم نیز با پرداخت تعرفه مصوب می توانند از خدمات درمانی این موسسه برخوردار شوند.
مدیرعامل موسسه خیریه مهد کرامت استان سمنان خاطرنشان کرد: افراد از شهرستان های دور و نزدیک مانند دامغان، شاهرود، فیروزکوه و استان های شمالی برای درمان در بخش چشم پزشکی به این موسسه خیریه مراجعه می کنند.
وی اظهار داشت: اکنون عمل های جراحی در بخش چشم پزشکی در مرکز درمانی موسسه مهدکرامت انجام نمی شود ولی نامه نگاری برای اخذ مجوز ایجاد اتاق عمل و انجام عمل های جراحی تخصصی در این مرکز در دست پیگیری است.
جدیدی بیان کرد: موسسه خیریه مهد کرامت تجهیزات پزشکی مانند ویلچر، کپسول اکسیژن، واکر و تخت را به صورت امانی در اختیار افراد نیازمند و متقاضی قرار می دهد.
مدیرعامل موسسه خیریه مهد کرامت استان سمنان گفت: موسسه خیریه مهد کرامت در بخش های تخصصی دیگر مانند قلب و عروق، پوست و مو، بیماری های عفونی و داخلی و پزشک عمومی خدمات درمانی ارائه می دهد.
به گزارش ایرنا، موسسه خیریه مهد کرامت از سال 1395 با هدف کمک به محرومان و قشر ضعیف جامعه در بخش های مختلف مانند درمانی، آموزشی و معیشتی ایجاد شده است.
موسسه خیریه مهد کرامت 300 خانوار نیازمند را تحت پوشش دارد و سه تا چهار بار در سال به جامعه هدف سبد کالا اعطا می کند و با برگزاری دوره های آموزشی به منظور توانمندسازی از آنها حمایت می کند.
7342/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.