همزمان با روز ملی زنجان، هفته فرهنگی زنجان با برنامه‌هایی برای افزایش نشاط و شادابی عموم مردم اجرایی می‌شود.

 

به گزاش ایسنا، منطقه زنجان، هشتم مردادماه به مناسبت سالروز شیخ شهاب‌الدین سهروردی، روز ملی زنجان نام گرفته است و هر سال به مناسبت این روز برنامه‌های متعددی در استان زنجان اجرایی می‌شود. در راستای گرامی‌داشت روز ملی زنجان قرار است که از روز پنجم مردادماه، هفته فرهنگی زنجان با اجرای برنامه‌های مختلف جشن گرفته شود.

 

فرماندار شهرستان زنجان شامگاه دیروز در مراسم افتتاحیه هفته فرهنگی زنجان با اشاره به اینکه امروز همدلی خوبی بین دستگاه‌ها ایجاد شده و در مجموعه دهیاری‌ها و بخشداری‌ها اتفاقات خوبی رخ داده است، گفت: در همین راستا، بخش‌های مختلف هنر خودشان را نشان می‌دهند.

 

رضا عسگری با تاکید بر اینکه تلاش ما این است که در مناطق مختلف، شهر زنجان را به درستی معرفی کرده و ساعات خوشی برای همشهریان داشته باشیم، تصریح ‌کرد: هدف از اجرای این برنامه‌ها آن است که فرهنگ شهر زنجان را به خوبی معرفی کنیم.

 

شهردار زنجان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه بحث فرهنگ و اثر فرهنگی در توسعه فضاهای شهری و در رشد و مدیریت بهره‌برداری از فضاهای شهر برای همگان واضح است، گفت: یکی از وظایف کاری که برای مدیریت شهری تعریف شده، توجه به مسائل فرهنگی و ورزشی است.

 

مسیح‌الله معصومی با اشاره به مراسم در نظر گرفته شده برای هفته فرهنگی زنجان افزود: در همین راستا 90 همایش، مراسم و برنامه در چهار ماه گذشته از سال‌جاری اجرا شده است.

 

وی هدف از اجرای برنامه‌های مختلف را ایجاد شور و نشاط در جامعه عنوان و خاطرنشان کرد: نکته دوم نیز همراهی مردم است، پس اگر مردم رضایت کامل را داشته باشند می‌توانند همراهی خوبی داشته باشند و این در واقع یک سرمایه‌گذاری بزرگ برای شهرداری خواهد بود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.